Παρασκευή 19 Ιουνίου 2015

Σειρά ερωτημάτων στη Βουλή από τον κ. Ευ. Μπασιάκο για τα ζητήματα των διοδίων και του οδικού δικτύου στη Βοιωτία

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΑΣΙΑΚΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν. ΒΟΙΩΤΙΑΣ – ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΕΡΩΤΗΣΗ

Για  τούς  Υπουργούς
  • Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού
  • Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης


ΘΕΜΑ: Υπογράμμιση και πάλι της ανάγκης  λήψης μέτρων αποτροπής μεγάλου κυκλοφοριακού φόρτου και ατυχημάτων στο δευτερεύον οδικό δίκτυο της Βοιωτίας, λόγω αύξησης των διοδίων και της ανάγκης εξορθολογισμού και μείωσης των διοδίων, καθώς και εξασφάλισης της ομαλής εναλλακτικής διέλευσης οχημάτων, όπου δεν θα μπορούν να αποφύγουν πλέον τη διέλευση με διόδια , όπως γινόταν ως τώρα, στη Βοιωτία. (Ακραίφνιο, Κόκκινο, Κάστρο).

_________________

Επαναφέρω για πολλοστή φορά το πρόβλημα της ανάγκης λήψης μέτρων αποτροπής μεγάλου κυκλοφοριακού φόρτου και ατυχημάτων στο δευτερεύον οδικό δίκτυο της Βοιωτίας, λόγω αύξησης των διοδίων και της ανάγκης εξορθολογισμού και μείωσης των διοδίων, καθώς και εξασφάλισης της ομαλής εναλλακτικής διέλευσης οχημάτων, όπου δεν θα μπορούν να αποφύγουν πλέον τη διέλευση με διόδια , όπως γινόταν ως τώρα στη Βοιωτία. ( ειδικά για Ακραίφνιο, Κόκκινο, Κάστρο, αν κλείσει η έξοδος του 90ου χιλιομέτρου Ε.Ο Αθηνών – Λαμίας, που τους εξυπηρετεί επί δεκαετίες).


            Ήδη το Δημοτικό Συμβούλιο Ορχομενού με το από 16/6/15 επισυναπτόμενο ομόφωνο Ψήφισμα του «διεκδικεί την ανεμπόδιστη διέλευση εντός του οδικού δικτύου του Δήμου» και την αλλαγή χρέωσης των διερχόμενων οδηγών με μείωση αντιτίμου και χρέωση ανάλογα με τα διανυόμενα χιλιόμετρα.

            Είχε προηγηθεί η κατάθεση προ 5 εβδομάδων της επισυναπτόμενης με αριθμό 2451/12.5.15 σχετικής ερώτησης μου , επί της οποίας δεν έχει υπάρξει ακόμη δυστυχώς οποιαδήποτε πληροφορία ή κυβερνητική τοποθέτηση , που έχει ως εξης:



«ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΑΣΙΑΚΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν. ΒΟΙΩΤΙΑΣ – ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΕΡΩΤΗΣΗ

Για  τούς  Υπουργούς
  • Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού
  • Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης


ΘΕΜΑ: Μέτρα αποτροπής μεγάλου κυκλοφοριακού φόρτου και ατυχημάτων στο δευτερεύον οδικό δίκτυο της Βοιωτίας, λόγω αύξησης των διοδίων και ανάγκη εξορθολογισμού και μείωσης των διοδίων.


            Επαναφέρω το πρόβλημα των διοδίων σε συνέχεια:

  1. Σειράς παρεμβάσεων και ψηφισμάτων εκπροσώπων της Βοιωτίας.
  2. Ερωτήσεων μου, όπως της με αριθμό 4734/19.11.2014,
  3. Συσκέψεων μας  όπως , με τον τότε Υπουργό την 11.11.2014 και στη Λειβαδιά την 12.11.2014,
  4. Πολλών σχετικών συνεργασιών κρατικών παραγόντων με τον κ. Περιφερειάρχη , την κ. Αντιπεριφερειάρχη , τους κ.κ. Δημάρχους και λοιπούς εκπροσώπους της Βοιωτίας, καθώς και προσωπικών πρωτοβουλιών τους,
  5. Δηλώσεων του Αναπληρωτή Υπουργού κ.Σπίρτζη για προώθηση του εξορθολογισμού του ύψους των διοδίων,
  6. Παρέμβασης μου με σχετική ομιλία μου στην αρμόδια Ειδική Μόνιμη Κοινοβουλευτική Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας την 5/5/2014,
  7. Του επισυναπτόμενου πρόσφατου Ψηφίσματος- Απόφασης του Δ.Σ της ΠΕΔ Στερεάς Ελλάδας για τον εξορθολογισμό του σχεδιασμού για τα διόδια με το συγκεκριμένο σκεπτικό, και
  8. Των μελετών επικίνδυνων σημείων των εθνικών οδών.

            Με δεδομένη την κοινή επιχειρηματολογία και τεκμηρίωση μας ότι λόγω της αύξησης των διοδίων και της επιβάρυνσης με μεγάλο κυκλοφοριακό φόρτο του δευτερεύοντος οδικού δικτύου ολόκληρης της Στερεάς Ελλάδας και ιδίως της Βοιωτίας , προκαλούνται πολλά ατυχήματα ( και θανατηφόρα), μεγάλες καθυστερήσεις, ιδίως επικίνδυνη επιπρόσθετη εκτροπή βαρέων οχημάτων διεθνών μεταφορών προς το δευτερεύον δίκτυο, μεγάλη φθορά του δικτύου αυτού , ρύπανση του αστικού περιβάλλοντος περιοχών από όπου διέρχεται το δευτερεύον δίκτυο , ενώ δεν μπορεί να συνεχιστεί η απαράδεκτη αυτή αδιέξοδη κατάσταση, που αντιστρατεύεται τη φιλοσοφία κατασκευής και λειτουργίας των αυτοκινητόδρομων

ΕΡΩΤΩΝΤΑΙ ο κ.κ.Υπουργοί

  1. Ποια η εξέλιξη της υλοποίησης των μέτρων που αποφασίστηκαν στις συσκέψεις της 11 και 12/11/2014;
  2. Πως κινείται το σχέδιο εξορθολογισμού του σχεδιασμού για τα διόδια και με αναγωγή τους ως προς το μήκος των χρησιμοποιούμενων τμημάτων του αυτοκινητόδρομου , ώστε να μειωθεί η επιβάρυνση των χρηστών;
  3. Πως θα αποκατασταθούν οι ζημιές στο δευτερεύον οδικό δίκτυο; Και
  4. Πως θα αποτραπούν τα πολλά ατυχήματα , πολύ περισσότερο τα θανατηφόρα;

Αθήνα, 12/5/2015
Ο ερωτών Βουλευτής

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΑΣΙΑΚΟΣ»


ΚΑΤΟΠΙΝ ΑΥΤΩΝ
ΕΡΩΤΩΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ οι κ.κ.Υπουργοί

            Ποια η κυβερνητική πολιτική για την αντιμετώπιση του σοβαρού προβλήματος της μεγάλης επιβάρυνσης των διοδίων , της αποτροπής του μεγάλου κυκλοφοριακού φόρτου στο δευτερεύον οδικό δίκτυο και τώρα της απρόσκοπτης διέλευσης οχημάτων , ειδικά προς Ακραίφνιο, Κόκκινο και Κάστρο, όπου για πρώτη φορά θα επιβαρύνονται;





Αθήνα, 19/6/2015

Ο ερωτών Βουλευτής



ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΑΣΙΑΚΟΣ





Δεν υπάρχουν σχόλια: