Τα τμήματα Badminton του ΦΕΟΘ συνεχίζουν να συμμετέχουν με επιτυχίες
στα Πανελλήνια Πρωταθλήματα .
Την Κυριακή
22/9/2013 διεξήχθη στην Πάτρα (ΕΑΚ ΤΟΦΑΛΟΣ) το Πανελλήνιο Ομαδικό Πρωτάθλημα
της Α2 ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΑΝΤΙΠΤΕΡΙΣΗΣ (Badminton).
Ο Φ.Ε.Ο.Θ.
συμμετείχε στους αγώνες και κατέλαβε την 3η
θέση μεταξύ των 16 Σωματίων από όλη της Ελλάδα.
Οι
αθλητές/τριες που συμμετείχαν στο Πανελλήνιο
Ομαδικό Πρωτάθλημα είναι: ΜΠΟΥΛΙΟΣ ΜΑΡΙΟΣ, ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΣΥΚΑΡΑΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΒΟΓΚΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΑΙ ΤΣΙΩΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ.
Συγχαίρουμε
και ευχαριστούμε τους αθλητές/τριες του
Φ.Ε.Ο.Θ. για την εμφάνισή τους και την κατάκτηση της τρίτης (3ης) θέσης .
Οι αγώνες
συνεχίζονται και ευχόμαστε σε όλους τους αθλητές μας πάντα διακρίσεις.
ΤΟ
Δ.Σ. ΤΟΥ ΦΕΟΘ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου