Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

Συγχαρητήριο από το ΦΕΟΘ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Τα τμήματα Badminton του ΦΕΟΘ  συνεχίζουν να συμμετέχουν με επιτυχίες στα  Πανελλήνια Πρωταθλήματα .
Την Κυριακή 22/9/2013 διεξήχθη στην Πάτρα (ΕΑΚ ΤΟΦΑΛΟΣ) το Πανελλήνιο Ομαδικό Πρωτάθλημα της Α2 ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΑΝΤΙΠΤΕΡΙΣΗΣ (Badminton).
Ο Φ.Ε.Ο.Θ. συμμετείχε στους αγώνες και κατέλαβε την 3η θέση μεταξύ των 16 Σωματίων από όλη της Ελλάδα.
Οι αθλητές/τριες  που συμμετείχαν στο Πανελλήνιο Ομαδικό Πρωτάθλημα είναι: ΜΠΟΥΛΙΟΣ ΜΑΡΙΟΣ, ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΣΥΚΑΡΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΒΟΓΚΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΑΙ ΤΣΙΩΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ.
Συγχαίρουμε και ευχαριστούμε τους αθλητές/τριες  του Φ.Ε.Ο.Θ. για την εμφάνισή τους και την κατάκτηση της τρίτης (3ης) θέσης .
Οι αγώνες συνεχίζονται και ευχόμαστε σε όλους τους αθλητές μας πάντα διακρίσεις.

                                                            ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΦΕΟΘ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: