Την αισιοδοξία πως ολοκληρώνονται οι διαδικασίες και θα ξεκινήσει η λειτουργία του γεωργικού ταμείου εγγυοδοσίας, προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα ρευστότητας στην υλοποίηση των σχεδίων βελτίωσης, διατύπωσε ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Αθ. Τσαυτάρης, στην εκπομπή «LIVE U» και στη δημοσιογράφο Πόπη Τσαπανίδου, στο STAR.Όπως ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο υπουργός «οι αιτήσεις των ενδιαφερόμενων για τα σχέδια βελτίωσης ήταν περίπου 7.700, έχουν ήδη αξιολογηθεί όλες και σιγά-σιγά αρχίζει η υλοποίησή τους. Γιατί δεν προχωράει γρήγορα αυτό το πρόγραμμα; Γιατί έχουν πρόβλημα εγγυοδοσίας και ρευστότητας. Εκεί, λοιπόν, κάνουμε μεγάλη προσπάθεια να λύσουμε το πρόβλημα αυτό και σας ανακοινώνω ότι το αμέσως προσεχές διάστημα θα δημιουργηθεί το γεωργικό ΕΤΕΑΝ. Όπως δηλαδή είχαμε ένα ΕΤΕΑΝ για κάποιον που ήθελε να κάνει μια επιχείρηση σε άλλον τομέα και όχι στη γεωργία, έτσι δημιουργούμε ένα γεωργικό ΕΤΕΑΝ, μεγέθους 250 εκατομμυρίων ευρώ σε σύμπραξη με τις Τράπεζες, προκειμένου όλοι αυτοί να λύσουν το πρόβλημα εγγυοδοσίας και δανείου για να ξεκινήσουν τις επιχειρήσεις. Θέλω να πιστεύω ότι μέσα στην επόμενη εβδομάδα θα έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες και θα ξεκινήσει. Θα είναι χαμηλότοκο, θα είναι της τάξεως του 4% ή και κάτι λιγότερο από το 4%». Διαβάστε περισσότερα στο http://www.paseges.gr/el/news/Xekina-thn-epomenh-ebdomada-to-gewrgiko-ETEAN
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου