Οι δήμαρχοι ανήκουν στην Κεντροαριστερά και υπεραμύνονται της ανεξαρτησίας τους, οι δημοτικοί σύμβουλοι ανήκουν στην Κεντροδεξιά και επίσης υπεραμύνονται της ανεξαρτησίας τους.
Πρόκειται για τους:
-Ανατολή Κωνσταντινίδου (φωτό), Εκπαιδευτικός, Δημοτική Σύμβουλος Δήμου Πυλαίας-Χορτιάτη (Θεσσαλονίκης)
-Νεκτάριος Καλαντζής, Οικονομολόγος, Κοινωνιολόγος, Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Παλλήνης (Ανατολικής Αττικής), Αντιπρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Παλλήνης
-Ειρήνη Λελέκη, Κοινωνιολόγος, Δημοτική Σύμβουλος Δήμου Καστελορίζου-Μεγίστης (Νοτίου Αιγαίου-Δωδεκανήσου)
-Βανέσσα Μαυροειδή, Φιλόλογος, Νομικός, Δημοτική Σύμβουλος του Δήμου Μεγαρέων (Δυτικής Αττικής)
-Κατερίνα Μονογιού, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, Δημοτική Σύμβουλος Δ.Ε. Μυκόνου (Κυκλάδων).
Πρόκειται για τους:
-Ανατολή Κωνσταντινίδου (φωτό), Εκπαιδευτικός, Δημοτική Σύμβουλος Δήμου Πυλαίας-Χορτιάτη (Θεσσαλονίκης)
-Νεκτάριος Καλαντζής, Οικονομολόγος, Κοινωνιολόγος, Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Παλλήνης (Ανατολικής Αττικής), Αντιπρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Παλλήνης
-Ειρήνη Λελέκη, Κοινωνιολόγος, Δημοτική Σύμβουλος Δήμου Καστελορίζου-Μεγίστης (Νοτίου Αιγαίου-Δωδεκανήσου)
-Βανέσσα Μαυροειδή, Φιλόλογος, Νομικός, Δημοτική Σύμβουλος του Δήμου Μεγαρέων (Δυτικής Αττικής)
-Κατερίνα Μονογιού, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, Δημοτική Σύμβουλος Δ.Ε. Μυκόνου (Κυκλάδων).
«Κίνημα» κατά του κομματισμού στην Αυτοδιοίκηση από την «Πρωτοβουλία των 5» ...
Οι προτεραιότητες της «πρωτοβουλίας των πέντε» είναι:-η μεταρρύθμιση στην ΤΑ με στόχο τη διοικητική και οικονομική αυτοτέλειά της,
-η ενίσχυση της ανάπτυξης και την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας,
-η κοινωνική πολιτική,
-η βελτίωση της ποιότητας της προσφοράς υπηρεσιών προς τον πολίτη και
-η ενθάρρυνση της συμμετοχής του δημότη στις τοπικές αποφάσεις και δραστηριότητες.
Με βάση τις προτεραιότητες αυτές αποφασίστηκε η διοργάνωση πέντε θεματικών παρεμβάσεων στις έδρες των αντίστοιχων Δήμων με πρώτη αυτήν που θα διεξαχθεί στις 30 Οκτωβρίου στο Βόλο με θέμα την κοινωνική πολιτική. Σύμφωνα με πληροφορίες θα ακολουθήσουν εκδηλώσεις για την ενίσχυση της ανάπτυξης και την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας στη Θεσσαλονίκη, για τη βελτίωση της ποιότητας της προσφοράς υπηρεσιών προς τον πολίτη στην Πάτρα, την ενθάρρυνση της συμμετοχής του δημότη στις τοπικές αποφάσεις και δραστηριότητες στα Γιάννενα και η καταληκτική για τη μεταρρύθμιση στην ΤΑ με στόχο τη διοικητική και οικονομική αυτοτέλειά της, στην Αθήνα.
Πάντως, οι πέντε δεν σκοπεύουν να διευρύνουν την πρωτοβουλία με «εγγραφές» νέων μελών αλλά καλούν όλους τους συναδέλφους τους να συμμετέχουν στις εκδηλώσεις και να καταθέσουν τις απόψεις τους σχετικά με τα θέματα που βάζουν στην ατζέντα.
Οι «5» μετά από διεξοδική συζήτηση κατέληξαν και στα εξής:-Το εγχείρημα της «πρωτοβουλίας των πέντε» αποτελεί πολιτική παρέμβαση που επικεντρώνεται στο χώρο της αυτοδιοίκησης και της δημοκρατικής μεταρρύθμισης του κράτους και αντιμάχεται την ακινησία, την αντιμεταρρύθμιση, τη συντήρηση και την πόλωση.
-Κύρια χαρακτηριστικά αυτής της παρέμβασης αποτελούν η θεσμική και διοικητική αυτονομία, η χειραφέτηση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης από τον κομματικό και κρατικό εναγκαλισμό. Η παρέμβαση αυτή στοχεύει στον επαναπροσδιορισμό και την αναβάθμιση της αυτοδιοίκησης στο πλαίσιο ενός Εθνικού Σχεδίου Ανασυγκρότησης που θα υπερβαίνει τη μνημονιακή εποχή.
-Σκοπός των παρεμβάσεων είναι η διατύπωση ολοκληρωμένων προτάσεων προς την Πολιτεία και τους πολίτες και η διεκδίκηση εκείνων των αναγκαίων και καίριων αλλαγών που θα ενισχύσουν αποφασιστικά το ρόλο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης προς όφελος των πόλεων των πολιτών και της χώρας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου