Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

Ανοικτή πρόσκληση από τον Πολιτιστικό και Παραδοσιακό Σύλλογο Ορχομενού: Το ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ 2014 αρχίζει επίσημα από το ερχόμενο Σάββατο στην πόλη μας!


Δεν υπάρχουν σχόλια: