Παρασκευή 26 Μαΐου 2023

Λευτέρης Κτιστάκης, Βουλευτής ΝΔ Ν. Βοιωτίας: Ευχαριστώ θερμά - Έχω πλήρη επίγνωση της ευθύνης και των υποχρεώσεων που αναλαμβάνω έναντι όλων ανεξαιρέτως των κατοίκων του νομού



Βοιωτές και Βοιωτοί,
Ευχαριστώ θερμά για τη δυνατότητα που μου δώσατε να εκπροσωπήσω τον νομό μας ως Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας. Έχω πλήρη επίγνωση της ευθύνης και των υποχρεώσεων που αναλαμβάνω έναντι όλων ανεξαιρέτως των κατοίκων του νομού.
Ευχαριστώ τους συνυποψηφίους μου Κωνσταντίνος Αγγελόπουλος, Eva Tzouveleki και Aspasia Simou, ιδιαιτέρως δε τον προκάτοχό μου Ανδρέας Κουτσούμπας, για τον αξιοπρεπή και έντιμο αγώνα που δώσαμε για τη Βοιωτία και την παράταξη.
Το ίδιο πρέπει να γίνει και στις επερχόμενες εκλογές. Όλες και όλοι μαζί να αγωνιστούμε ώστε αυτοδύναμη η Νέα Δημοκρατία να κυβερνήσει την Ελλάδα με σταθερότητα, ασφάλεια και τόλμη.
Τέλος, συγχαίρω τους επάξια επανεκλεγέντες Βουλευτές κυρία Γιώτα Πούλου και κύριο Γιώργος Μουλκιώτης.
Σας ευχαριστώ,
Λευτέρης Κτιστάκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: