ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΛΥΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
Οι δύο νέες σεισμικές δονήσεις σημειώθηκαν με διαφορά ενός τετάρτου το απόγευμα. Η πρώτη στις 6 παρά τέταρτο και η δεύτερη και μεγαλύτερη, που έγινε αισθητή μέχρι και την Αττική 1 λεπτό μετά τις 6 βρίσκοντας τους περισσότερους κατοίκους της Φθιώτιδας ήδη στο δρόμο. Οι κάτοικοι των δήμων Αμφίκλειας-Ελάτειας και Καμένων Βούρλων αναστατώθηκαν και πανικοβλήθηκαν καθώς σχεδόν καθημερινά, από τις αρχές Αυγούστου χορεύουν στους ρυθμούς των ρίχτερ. Οι δήμαρχοι των δύο περιοχών, μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, μετέφεραν τον προβληματισμό των κατοίκων για την εξέλιξη της σεισμικής ακολουθίας και εξέφρασαν την δυσαρέσκεια τους για τους αργούς ρυθμούς με τους οποίους προχωρά η καταγραφή των ζημιών και η αποκατάσταση των σεισμοπλήκτων. Η λίστα με τα ακατάλληλα σπίτια μεγάλωσε και άλλο από το απόγευμα.
Νέες σεισμικές δονήσεις και νέα προβλήματα από LAMIASTARGR
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου