Μετά από 27 δράσεις - εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν από τους εθελοντές
της Βιβλιοθήκης μας , εχθές 15/09 η καλοκαιρινή μας εκστρατεία , έφτασε στο
τέλος της ...
Μέσα σε ένα κλίμα συγκίνησης , αναπόλησης , χαράς και πολύ διασκέδασης όμως , οι μικροί πολύχρωμοι αναγνώστες , έπαιξαν με τη βοήθεια των εθελοντών την σκακιέρα των βιβλίων και θυμήθηκαν τόσο τα βιβλία που διαβάστηκαν σε όλη την εκστρατεία , αλλά και τις δράσεις που έκαναν. Η μικρή γιορτή είχε αρκετές εκπλήξεις για τους μικρούς , αλλά και τους γονείς που τους συνόδευαν ... Δόθηκε στα παιδιά ένα αναμνηστικό δίπλωμα συμμετοχής τους και ένα dvd με τις φωτογραφίες τους από όλες τις δράσεις .Αλλά και οι μεγάλοι είχαν τη χαρά να καμαρώσουν από κοντά τα έργα των παιδιών τους και να νιώσουν περήφανοι ως γονείς .
Ευχαριστούμε ειλικρινά όλους τους εθελοντές που έλαβαν μέρος στη καλοκαιρινή μας εκστρατεία , τους ευχόμαστε να είναι πάντα τόσο δημιουργικοί σε όλους τους τομείς της ζωής τους και ... αφού ξεκουραστούν λίγο να ετοιμαστούν για τις δράσεις που έπονται ....
Μέσα σε ένα κλίμα συγκίνησης , αναπόλησης , χαράς και πολύ διασκέδασης όμως , οι μικροί πολύχρωμοι αναγνώστες , έπαιξαν με τη βοήθεια των εθελοντών την σκακιέρα των βιβλίων και θυμήθηκαν τόσο τα βιβλία που διαβάστηκαν σε όλη την εκστρατεία , αλλά και τις δράσεις που έκαναν. Η μικρή γιορτή είχε αρκετές εκπλήξεις για τους μικρούς , αλλά και τους γονείς που τους συνόδευαν ... Δόθηκε στα παιδιά ένα αναμνηστικό δίπλωμα συμμετοχής τους και ένα dvd με τις φωτογραφίες τους από όλες τις δράσεις .Αλλά και οι μεγάλοι είχαν τη χαρά να καμαρώσουν από κοντά τα έργα των παιδιών τους και να νιώσουν περήφανοι ως γονείς .
Ευχαριστούμε ειλικρινά όλους τους εθελοντές που έλαβαν μέρος στη καλοκαιρινή μας εκστρατεία , τους ευχόμαστε να είναι πάντα τόσο δημιουργικοί σε όλους τους τομείς της ζωής τους και ... αφού ξεκουραστούν λίγο να ετοιμαστούν για τις δράσεις που έπονται ....
*ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΘΕΡΜΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΤΟΥΣ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ /ΝΤΡΙΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ, ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΔΙΔΑΞΑΝ ΕΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟ κα ΒΟΥΛΑ ΚΑΡΑΛΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ. ΛΥΠΟΜΑΣΤΕ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΩΤΕΣ ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΟΛΩΝ ΟΣΩΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ ΑΛΛΆ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ!!!
ΤΟ ORCHOMENOS PRESS ΘΑ ΕΠΙΜΕΙΝΕΙ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΟΥΣ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ ΣΕ ΠΕΙΣΜΑ ΕΚΕΙΝΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΝΟΥΝ! ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΞΕΡΩ!!!
ΤΟ ORCHOMENOS PRESS ΘΑ ΕΠΙΜΕΙΝΕΙ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΟΥΣ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ ΣΕ ΠΕΙΣΜΑ ΕΚΕΙΝΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΝΟΥΝ! ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΞΕΡΩ!!!










Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου