Η κα Πούλου κατηγορεί τη δημοτική αρχή για έλλειμμα ενημέρωσης της αντιπολίτευσης για τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο Δήμος μετά την καταστροφική πυρκαγιά του Αυγούστου. Πηγή www.lamiastar.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η ΠΡΩΤΗ Ηλεκτρονική Ημερήσια Εφημερίδα για τον ΟΡΧΟΜΕΝΟ και τη ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ. Διαβάζεται από την αρχή μέχρι το... τέλος! (e.s.t. 2009)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου