Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Καλή η κλήρωση για Λεβαδειακό

Τον νικητή Δόξας Κρανούλας – Πιερικού θα αντιμετωπίσει ο Λεβαδειακός (διπλοί αγώνες) στα πλάισια του Κυπέλλου Ελλάδας έπειτα από την κλήρωση για το αγωνιστικό πρόγραμμα των τεσσάρων πρώτων φάσεων του Κυπέλλου Ελλάδας 2012’-2013’. Από κει και πέρα αν η ομάδα της Λιβαδειάς προκριθεί στην 4η φάση θα αντιμετωπίσει κατά πάσα πιθανότητα την Κέρκυρα‚ αν αυτή έχει προκριθεί. Διαβάστε περισσότερα στο http://www.siriosfm.gr/?p=38045

Δεν υπάρχουν σχόλια: