Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

Γ. Σταθάς: «Αν είναι να μας συμβεί κάτι κακό, θα μας συμβεί»


O Βουλευτής Γ. Σταθάς που απαρνήθηκε την αστυνομική φρουρά μιλά στο newsbeast.gr
Είναι ο πρώτος βουλευτής του ελληνικού Κοινοβουλίου που απαρνήθηκε την αστυνομική του φρουρά. Την προώθησε στο αστυνομικό τμήμα Αλίαρτου για να βάλει ένα… χεράκι στα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο τόπος. Ο βουλευτής Βοιωτίας του ΣΥΡΙΖΑ, Γιάννης Σταθάς, έστειλε επιστολή στον υπουργό Δημοσίας Τάξεως και Προστασίας του Πολίτη, στην οποία του εξηγούσε τους λόγους που θέλει να απαρνηθεί την αστυνομική του φρουρά. Όμως, δεν χαρακτηρίζεται μόνο γι’ αυτό. Είναι ο άνθρωπος που χαρίζει το δεύτερο μισθό του στον Σύλλογο Γονέων Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια «Φλόγα». Ο κ. Σταθάς μίλησε στο newsbeast.gr για τους λόγους που ζήτησε να μην έχει τους δύο αστυνομικούς που τον φυλάνε αλλά δεν θέλησε να σχολιάσει καθόλου το θέμα του μισθού του, το οποίο αν περνούσε από το χέρι του, δεν θα έβγαινε στη δημοσιότητα.
-Κυκλοφορείτε χωρίς αστυνομική φρουρά;
«Η αστυνομική μου φρουρά βρίσκεται στην Αλίαρτο έπειτα από συνεργασία με τον αρχηγό της ΕΛ.ΑΣ. Δεν έχω πλέον αστυνομικούς να με φυλάνε. Είχα δύο αστυνομικούς. Έτσι βρήκαμε την φόρμουλα, συμφώνησαν και οι αστυνομικοί και τον τελευταίο μήνα υπηρετούν στο αστυνομικό τμήμα Αλίαρτου».
-Πώς πήρατε την απόφαση να μην έχετε αστυνομική φρουρά;
«Πήρα αυτή την απόφαση γιατί ο Αλίαρτος είχε πραγματικά ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα. Είχε γίνει μία γενική συνέλευση και έγινε γνωστό το πρόβλημα αστυνόμευσης. Έτσι, εγώ σκέφτηκα το παραπάνω αλλά δεν ήξερα αν η πρότασή μου θα μπορούσε να υλοποιηθεί. Όμως, με τη βοήθεια του υπουργού Δημοσίας Τάξεως αλλά και του αρχηγού της ΕΛ.ΑΣ. έγινε δεκτή η πρότασή μου».
-Δεν σκεφτήκατε ποτέ το ενδεχόμενο ότι ίσως κινδυνεύσετε;
«Ακούστε, αν είναι να μας συμβεί κάτι κακό, θα μας συμβεί. Άμα νιώσουμε ότι κινδυνεύουμε από την κοινωνία, θα πρέπει να παραιτηθούμε από τη θέση που είμαστε. Τα πράγματα είναι απλά. Εγώ είμαι ένας απλός άνθρωπος, ένας βιομηχανικός εργάτης που έχει μπει στο ελληνικό Κοινοβούλιο».
Πάντως, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Γιάννης Σταθάς, σε ερωτήσεις για το μισθό που χαρίζει στον Σύλλογο Γονέων Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια «Φλόγα», δεν θέλησε να απαντήσει αλλά ξεκαθάρισε ότι θα συνεχίσει να τον δωρίζει.

Η επιστολή του κ. Σταθά...
«ΠΡΟΣ: Αρχηγό ΕΛ.ΑΣ
Κον Παπαγιαννόπουλο
Κοιν: Υπουργό Δημόσιας Τάξης
Κον Δένδια
Στις Βουλευτικές εκλογές Ιουνίου τρέχοντος έτους, εξελέγην Βουλευτής του Ελληνικού Κοινοβουλίου με τον ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – Ε.Κ.Μ. Από τον κανονισμό της Βουλής μου παρέχεται η δυνατότητα επιλογής και προσκόλλησης ως φρουρά δύο (2) Αστυνομικών για την προσωπική μου ασφάλεια.
Όπως καλύτερα γνωρίζετε από εμένα η αύξηση της εγκληματικότητας τόσο στην επικράτεια όσο και στην Περιφερειακή Ενότητα Βοιωτίας όπου εξελέγην Βουλευτής δεν αφήνει κανέναν ανεπηρέαστο. Αυτό διαφαίνεται στην καθημερινότητα των πολιτών η οποία ανακλάται και στο ίδιο το πολιτικό σύστημα.
Για τον εξαιρετικό αυτό λόγο θα ήθελα να κάνετε δεκτό το αίτημά μου, όπως εξαιρεθώ του ευεργετήματος αυτού και την παροχή αντί σε εμένα των δύο (2) αστυνομικών να τους προσκολλήσει το Αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ στον Αστυνομικό Σταθμό Αλιάρτου, ο οποίος είναι κατά εμένα το κέντρο του νομού με λιγοστή δύναμη καθόσον είναι Α.Σ. και όχι Διοίκηση Αξιωματικού, με μέγιστα συσσωρευμένα προ-βλήματα ( εγκατάσταση ΡΟΜΑ, αλλοδαποί κ.λ.π.).
Ευελπιστώ μελλοντικά να επανεξετάσετε και το πάγιο αίτημα των κατοίκων της πόλεως αυτή όπως εκφράζεται από την Τοπική αυτοδιοίκηση για αναβάθμιση του Αστυνομικού Σταθμού σε Αστυνομικό Τμήμα Αλιάρτου.
Με τιμή
ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΑΘΑΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΝΟΜΟΥ ΒΟΙΩΤΙΑΣ», καταλήγει η επιστολή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: