Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2020

Η Γωγώ Τσαμπά στα "Μεσάνυχτα" - Όλα όσα είπε στην Ελεονώρα Μελέτη...

Σε μια από τις σπάνιες συνεντεύξεις της, η Γωγώ Τσαμπά μίλησε στην Ελεονώρα Μελέτη αναφερόμενη -μεταξύ άλλων- στα παιδικά της χρόνια, την πορεία της στο τραγούδι και την προσωπική της ζωή. Συγκεκριμένα, η τραγουδίστρια αποκάλυψε ότι το τραγούδι στάθηκε αιτία για να σταματήσει το σχολείο, ενώ οι δύσκολες συνθήκες και τα απαιτητικά ωράρια του επαγγέλματος στάθηκαν αιτία και για τον τερματισμό μιας σχέσης 10 χρόνων.

«Όταν ήμουν παιδί ντρεπόμουν να τραγουδάω μπροστά στους γονείς μου. Στη δευτέρα λυκείου παράτησα το σχολείο για το τραγούδι. Η πρώτη επαγγελματική δουλειά μου ήταν σε πανηγύρι στο χωριό του πατέρα μου. Στην πίστα ενός πανηγυριού έπεσα σε μια τρύπα και με βρήκαν αφού σταμάτησαν τα κλαρίνα.

Οι εκδηλώσεις θαυμασμού στο πρόσωπό μου, μου προκαλούν συγκίνηση. Η δημοσιότητα ήρθε απότομα και με κούρασε, αλλά ήταν επιλογή μου. Είχα δέκα χρόνια μια σχέση, αλλά δεν άνθισε. Δεν άντεξε τη δουλειά μου, το ξενύχτι μου. Για να κάνω οικογένεια θέλω να βρεθεί κάτι καλό. Δεν θα άφηνα τη δουλειά μου για έναν έρωτα. Θα μπορούσα να τα συνδυάσω», είπε μεταξύ άλλων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: