Τετάρτη 2 Μαρτίου 2016

Ορίστηκαν οι νέοι Αντιδήμαρχοι και οι εντεταλμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι στο Δήμο Ορχομενού

                  Μετά από ενάμιση περίπου χρόνο θητείας, ορίστηκαν 3 νέοι αντιδήμαρχοι (μέχρι και 4/3/2017) και μία εντεταλμένη δημοτική σύμβουλος στον Δήμο Ορχομενού (μέχρι 2/3/2017). Οι νέοι αντιδήμαρχοι είναι οι Δημοτικοί Σύμβουλοι της πλειοψηφίας κ.κ. Ζυγογιάννης Αλέξανδρος, Μέττας Λουκάς και Φεργαδιώτης Ευθύμιος ενώ η νέα εντεταλμένη δημοτική σύμβουλος είναι η κα Σκαγιάκου Βαρβάρα. Δεν έγιναν δεκτές οι παραιτήσεις, και εξακολουθούν να ασκούν τα καθήκοντά τους όπως και πριν, του αντιδημάρχου κ. Νταβαλούμη Γιάννη και του εντεταλμένου δημοτικού συμβούλου κ. Μπαμπλέκου Χρήστου.

Αναλυτικά οι αρμοδιότητες όλων των αντιδημάρχων και της νέας εντεταλμένης δημοτικής συμβούλου είναι:

Νταβαλούμης Γιάννης (αντιδήμαρχος)
1) Τεχνικών Έργων-Συντήρησης (ύδρευσης, αποχέτευσης, ηλεκτροφωτισμού, οδοποιίας) και κίνησης οχημάτων.
2) Την ευθύνη της Συντήρησης και Επισκευής Ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, και Διαχείρισης Υλικών, Καυσίμων, ανταλλακτικών μηχανολογικού εξοπλισμού και γενικότερα την εποπτεία του μηχανοστασίου του Δήμου.
3) Την εποπτεία και ευθύνη της Καθαριότητας, του Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας.
4) Εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων Υγιεινής και Ασφάλειας των εργαζομένων.
5) Τέλεση Πολιτικών Γάμων.
6) Στην αναπλήρωση στα καθήκοντα του Δημάρχου.
7) Στην παρακολούθηση των εθνικών κοινοτικών προγραμμάτων και αξιοποίηση αυτών που αφορούν στα αντικείμενα αρμοδιότητάς του.
8) Στην εκπροσώπηση του Δήμου σε κάθε είδους συναντήσεις, συνέδρια και στις σχετικές εισηγήσεις στο Δημοτικό Συμβούλιο που άπτονται στις ανωτέρω αρμοδιότητές του.
9) Στην υπογραφή εγγράφων ως κατωτέρω:
-Την υπογραφή πιστοποιητικών και βεβαιώσεων Αστικής και Δημοτολογικής κατάστασης των φυσικών προσώπων.
-Την επικύρωση των φωτοαντιγράφων και θεώρηση γνησίου υπογραφών.

Μέττας Λουκάς (αντιδήμαρχος)
1) Καταστημάτων και επιχειρήσεων 
(έλεγχος καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος, έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος, έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία οποιασδήποτε επιχείρησης, εκμετάλλευσης, οργανισμού, φορέα, χορήγηση αδειών άσκησης επαγγέλματος, υγειονομικός έλεγχος των καταστημάτων και επιχειρήσεων, προστασία του καταναλωτή,
διαφήμισης, επιβολή πρόστιμων για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες πινακίδες, γενικά χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, έκδοση αποφάσεων, προστίμων των ανωτέρω αρμοδιοτήτων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου). 
2) Εποπτεία και ευθύνη επί των θεμάτων της Δ/νσης Πολεοδομίας (Τμήμα Πολεοδομικού Σχεδιασμού, Τμήμα Πολεοδομικής Εφαρμογής, Τμήμα Οικοδομικών Αδειών, Τμήμα Αυθαιρέτων και Επικίνδυνων), την εποπτεία των Συνεργείων Αυτοψιών Αυθαιρέτων και Επικινδύνων Κτισμάτων.
3) Ανάπτυξης και Προγραμματισμού (ευθύνη της άρδευσης των καλλιεργητικών εκτάσεων του Δήμου και τη συντήρηση των γεωτρήσεων άρδευσης καθώς και τη συντήρηση του κλειστού αντλιοστασίου άρδευσης, ευθύνη συντήρησης και καλλωπισμού όλων των χώρων πρασίνου, 
προστασία και διαχείριση υδάτινων πόρων).
4) Ποιότητα Ζωής (θέματα προβολής τουρισμού, κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και θέσεις εγκατάστασης στεγάστρων, αφετηριών και στάσεων λεωφορείων).
5) Παρακολούθηση των εθνικών κοινοτικών προγραμμάτων και αξιοποίηση αυτών που αφορούν στα αντικείμενα αρμοδιότητάς του.
6) Εκπροσώπηση του Δήμου σε κάθε είδους συναντήσεις, συνέδρια και στις σχετικές εισηγήσεις στο Δημοτικό Συμβούλιο που άπτονται στις ανωτέρω αρμοδιότητές του.
7)
Υπογραφή εγγράφων ως κατωτέρω: 

-Σχετικών με τις ως άνω αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου 
-Την υπογραφή πιστοποιητικών και βεβαιώσεων Αστικής και Δημοτολογικής κατάστασης των φυσικών προσώπων. 
-Την επικύρωση των φωτοαντιγράφων και θεώρηση γνησίου υπογραφών.

Φεργαδιώτης Ευθύμιος  (αντιδήμαρχος)
1) Εποπτεία, ευθύνη και συντονισμό των θεμάτων που σχετίζονται με τη λειτουργία, τη συντήρηση κ.λ.π των παιδικών χαρών και των συναφών χώρων, που λειτουργούν στα όρια ευθύνης του Δήμου.
2) Ανάπτυξης και Προγραμματισμού (θέματα πρωτογενούς τομέα-Αγροτικής Ανάπτυξης, Κτηνοτροφίας, Αλιείας-ευθύνη δημοτικών και κοινοτικών καλλιεργητικών εκτάσεων και βοσκοτόπων, ευθύνη λειτουργίας Δημοτικών και λαϊκών αγορών, εμποροπανηγύρεων, την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων-πλανόδιου και στάσιμου εμπορίου-και τη χορήγηση των σχετικών αδειών).
3) Ποιότητα Ζωής (ανάπτυξη εμπορίου).
4) Παρακολούθηση των εθνικών κοινοτικών προγραμμάτων και αξιοποίηση αυτών που αφορούν στα αντικείμενα αρμοδιότητάς του. 
5) Εκπροσώπηση του Δήμου σε κάθε είδους συναντήσεις, συνέδρια και στις σχετικές εισηγήσεις στο Δημοτικό Συμβούλιο που άπτονται στις ανωτέρω αρμοδιότητές του. 
6) Υπογραφή εγγράφων ως κατωτέρω: 
-Σχετικών με τις ως άνω αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου.
-Την υπογραφή πιστοποιητικών και βεβαιώσεων Αστικής και Δημοτολογικής κατάστασης των φυσικών προσώπων. 
-Την επικύρωση των φωτοαντιγράφων και θεώρηση γνησίου υπογραφών.

Ζυγογιάννης Αλέξανδρος  (αντιδήμαρχος)
Του μεταβιβάζονται κατά τόπο στη δημοτική ενότητα Ακραιφνίας, αρμοδιότητες όπως περιγράφονται παρακάτω:
1)  Έχει την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα. 

2)  Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα. 
3)  Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα. 
4)  Υπογράφει, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές
υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας Ακραιφνίας. 

5)  Συνεργάζεται με τους προέδρους των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
6)  Την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών για θέματα της δημοτικής ενότητας Ακραιφνίας. 
7)  Την τέλεση πολιτικών γάμων στη δημοτική ενότητα Ακραιφνίας. 
8)  Την Εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός των καταργούμενων ΟΤΑ υλικών και περιουσιακών στοιχείων.
9)  Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο με τα μέσα που θα οριστούν από αυτόν, για τα εξής αντικείμενα: 
- της συντήρησης και διαχείρισης των συστημάτων ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης και των αντλιοστασίων. 
- της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων. 
- Της εποπτείας του προσωπικού που θα οριστεί να παρέχει υπηρεσίες εντός της δημοτικής ενότητας στα ανωτέρω αντικείμενα. 
10)  Στην παρακολούθηση των εθνικών κοινοτικών προγραμμάτων και αξιοποίηση αυτών που αφορούν στα αντικείμενα αρμοδιότητάς τους. 
11)  Στην εκπροσώπηση του Δήμου σε κάθε είδους συναντήσεις, συνέδρια και στις σχετικές εισηγήσεις στο Δημοτικό Συμβούλιο που άπτονται στις ανωτέρω αρμοδιότητές του.
12)  Στην υπογραφή εγγράφων ως κατωτέρω:
-Σχετικών με τις ως άνω αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου.
-Την υπογραφή πιστοποιητικών και βεβαιώσεων Αστικής και Δημοτολογικής κατάστασης των φυσικών προσώπων.
-Την επικύρωση των φωτοαντιγράφων και θεώρηση γνησίου υπογραφών.


Σκαγιάκου Βαρβάρα
(εντεταλμένη δημοτική σύμβουλος)
Ορίζεται ως εντεταλμένη δημοτική σύμβουλος του Δήμου Ορχομενού εκχωρώντας της την εκτέλεση αρμοδιοτήτων με δικαίωμα υπογραφής αντί του Δημάρχου ως ακολούθως:
1) Οικονομικών θεμάτων (εποπτεία και ευθύνη των οικονομικών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των: Προσόδων,  ΤΑΠ και Τελών Καθαριότητας-Φωτισμού, Ελέγχου, Δημοτικής Περιουσίας, Ταμειακής Βεβαίωσης Εισπράξεων Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, άσκησης και λήψης Διοικητικών και αναγκαστικών μέτρων είσπραξης των εσόδων, Προϋπολογισμού, Εκκαθάρισης Δαπανών, Προμηθειών, Λογιστηρίου - Διπλογραφικού, Ταμείου, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων και χωροταξικού σχεδιασμού λειτουργίας των οργανικών μονάδων).
2) Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης (α. υποστήριξη και  κοινωνική φροντίδα της βρεφικής και παιδικής ηλικίας και της τρίτης ηλικίας, εφαρμογή κοινωνικών προγραμμάτων, υποστήριξη και φροντίδα ευπαθών κοινωνικών ομάδων, πρόνοια απόρων και αστέγων, δράσεις εθελοντισμού και τοπικών δικτύων κοινωνικής αλληλεγγύης, απασχόληση,
β. εποπτεία και ευθύνη γενικότερα των αρμοδιοτήτων της Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης που προβλέπονται στο άρθρο 75 του ν. 3463/06 περίπτωση ε΄ του ΚΔΚ και ιδίως τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, την έκδοση αποφάσεων, πιστοποιητικών, επιδομάτων, την επιβολή προστίμων, την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και της κείμενης νομοθεσίας της περίπτωσης αυτής και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
3) Εποπτεία και διαχείριση κοιμητηρίου.
Γραφείο Τύπου Δήμου Ορχομενού

Δεν υπάρχουν σχόλια: