Τετάρτη 4 Οκτωβρίου 2017

«Είμαι παρών» δηλώνει ο Δήμαρχος κ. Λουκάς Υπερήφανος στα «Στερεά Λόγια» - Τι άλλες ειδήσεις έβγαλε η συνέντευξή του στον Θανάση Μερτζάνη

Σε μια από τις καλύτερες τηλεοπτικές του εμφανίσεις καταγράφηκε – κατά γενική ομολογία – η χθεσινοβραδυνή παρουσία του Δημάρχου Ορχομενού κ. Λουκά Υπερήφανο στη δημοφιλή εκπομπή του Θανάση Μερτζάνη «Στέρεα Λόγια» στο Star Κεντρικής Ελλάδας. Άνετος, σίγουρος, κατατοπιστικός και κυρίως διεκδικητικός για τον Δήμο του, ο κ. Υπερήφανος έδωσε απαντήσεις για όλα όσα εύστοχα ρωτήθηκε. 
«Είμαι παρών στον Δήμο μου» δήλωσε με έμφαση, δίνοντας μια ξεκάθαρη απάντηση σ` εκείνους που αμφισβητούν την καθημερινή του παρουσία στο Δημαρχείο, «αφού εγώ είμαι ο Δήμαρχος κι` όχι υπάλληλος» όπως είπε χαρακτηριστικά, μέσα στην γενικότερη τοποθέτησή του γι` αυτά που συμβαίνουν στο Δήμο Ορχομενού και τις κατά καιρούς κατηγορίες που του εκτοξεύει η μείζονα μειοψηφία.
Αίσθηση – πάνω απ` όλα – έκανε η τελευταία απάντηση του Δημάρχου Ορχομενού στην ερώτηση του Ορχομένιου δημοσιογράφου, όσον αφορά τις μελλοντικές του προθέσεις, καθώς η τρίτη του κατά σειρά θητεία του, έχει ήδη μεσιάσει: «Θέλω να δω να ολοκληρώνεται το έργο μου» απάντησε με νόημα ο Δήμαρχος μας, γεγονός που ήδη έχει πυροδοτήσει νέες αυτοδιοικητικές εξελίξεις στον Δήμο μας!!! Θα επανέλθουμε…

Δείτε το ρεπορτάζ και τι είπε ο κ. Υπερήφανος στα «Στέρεα Λόγια»…

Δεν υπάρχουν σχόλια: