Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015

Ευχαριστήρια επιστολή από την πολιτευτή της ΝΔ κα Βασιλική Μαχαίρα

Μετά από το δύσκολο αγώνα ταχύτητος σε αυτήν την εκλογική αναμέτρηση ,με τη βοήθεια σας ,έφερα ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα δεδομένου του χρονικού περιθωρίου που είχα.
Ευχαριστώ το Θεό που είναι μαζί μου από τότε που γεννήθηκα και θα είναι μαζί μου καθ’όλη τη διάρκεια της ζωής μου να μου δίνει δύναμη να αγωνίζομαι για το καλό των συνανθρώπων μου και της Πατρίδας.Αυτός μας οδηγεί!! Νιώθω ευλογημένη για όσα μου έχει προσφέρει στη ζωή μου
Ευχαριστώ ειλικρινά όλους τους συμπατριώτες μου στο Ν.Βοιωτίας που με επιστεύτηκαν και με στήριξαν με την ψήφο τους ακόμη και αν δεν με γνωρίζουνκαι δεν τους γνωρίζω.Θα ήθελα όμως να επικοινωνήσουν μαζί μου  για να μου δώσουν τη χαρά να τους ευχαριστήσω  προσωπικά ,γιατί μέσα από αυτήν τη διαδικασία απέκτησα καινούριους φίλους.
Ευχαριστώ όσους γνώρισα και μου έσφιξαν το χερι  δίνοντάς μου δύναμη για τον αγώνα  μου.Ευχαριστώ τους συναδέλφους για την αγάπη και την κατανόηση που έδειξαν στον προσωπικό μου αγώνα.
Ευχαριστώ τους φίλους μου που άφησαν τις υποχρεώσεις  τους και έτρεξαν ανιδιοτελώς μαζί μου.Ευχαριστώ τη συναγωνίστρια στην παράταξη Νίκη Δημακοπούλου  ποτυ συστρατεύτηκε μαζί μου.Ευχαριστώ την ο ικογένειά μου,τα αδέρφια και τους συγγενείς μου που από την πρώτη στιγμή στήριξαν αυτήν την προσπάθεια.Τέλος ευχαριστώ όσους έδειξαν την αγάπη τους στον αγώνα μου αλλά δεν μπόρεσαν να με ψηφίσουν λόγω υποχρεώσεων που είχαν σε άλλα πρόσωπα ή  ανήκουν σε άλλον ιδεολογικό χώρο.
Στόχος μου είναι να αγωνίζομαι ,να διεκδικώ και να  κάνω κάθε τι  καλό για τους συνανθρώπους μου και την πατρίδα,με τις αρχές και τα ιδανικά που μου έδωσαν οι γονείς μου.
Είμαι υπερήφανη που αγωνίστηκα ανιδιοτελώς για την παράταξή μου.
                                                                                               
Ο δικός σας άνθρωπος
                                                                                             Μαχαίρα Βασιλική (Κική)


Δεν υπάρχουν σχόλια: