Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

«Marketing εξαγωγών - διεθνές εμπόριο - η μεγάλη πρόκληση»:Ένα ακόμη επιτυχημένο ανοιχτό σεμινάριο με στόχο την επιμόρφωση από το ΕΠΒ και την ΕΕΔΕ


Ο Α` Αντιπρόεδρος κ. Χρήστος Ξενάκης καθώς και ο Οικονομικός Επόπτης και υπεύθυνος Εκπαίδευσης
στο Επιμελητήριο Βοιωτίας κ. Λουκάς Παπαχαραλάμπους

Ένα ακόμη δωρεάν σεμινάριο, με θέμα αυτή τη φορά το «Marketing εξαγωγών - διεθνές εμπόριο - η μεγάλη πρόκληση», διοργάνωσε με επιτυχία το Επιμελητήριο Βοιωτίας, σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ).  Το σεμινάριο διοργανώθηκε στο παράρτημα της Θήβας σε δύο ημέρες, 5 και 6 Ιουνίου 2012, με εισηγητή τον κ. Παναγιώτης Βελισσαρίου. Τους συμμετέχοντες εκ μέρους της Διοίκησης καλωσόρισαν ο Α` Αντιπρόεδρος κ. Χρήστος Ξενάκης καθώς και ο Οικονομικός Επόπτης και υπεύθυνος Εκπαίδευσης στο Επιμελητήριο Βοιωτίας κ. Λουκάς Παπαχαραλάμπους,
Το σεμινάριο διοργανώθηκε στο παράρτημα της Θήβας σε δύο ημέρες, 5 και 6 Ιουνίου 2012,
με εισηγητή τον κ.
Παναγιώτης Βελισσαρίου

Στόχος του σεμιναρίου ήταν η ανάλυση μεθόδων και τεχνικών ανάπτυξης των αναγκαίων εκείνων ικανοτήτων, που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ στο διεθνή χώρο: κατανόηση του διεθνούς περιβάλλοντος, διείσδυση σε νέες αγορές, αντικατάσταση των αγορών που βρίσκονται σε πτώση, ανάλυση των διεθνών προτιμήσεων και τάσεων, δημιουργία στρατηγικών και τακτικών μάρκετινγκ, που θα αποβλέπουν στο διεθνή καταναλωτή και στην υπερκέραση όλων εκείνων των εμποδίων, τεχνικών ή ψυχολογικών που παρουσιάζονται στην πορεία.
Στο σεμινάριο – διάρκειας 10 ωρών - συμμετείχαν Στελέχη και Μάνατζερς καθώς και Ελεύθεροι επαγγελματίες / μικρομεσαίες επιχειρήσεις που επιθυμούν  να ενισχύσουν την εταιρική τους ταυτότητά στο εξωτερικό, ενδιαφέρονται για τη λήψη σωστών αποφάσεων καθώς και να μάθουν περισσότερα για τις εξαγωγές σήμερα.
Στο σεμινάριο – διάρκειας 10 ωρών - συμμετείχαν Στελέχη και Μάνατζερς
καθώς και Ελεύθεροι επαγγελματίες / μικρομεσαίες επιχειρήσεις 
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου αναπτύχθηκαν θέματα όπως: Διεθνές εμπορικό περιβάλλον σήμερα και προκλήσεις – ευκαιρίες, Διαδικασίες διεθνούς στρατηγικής marketing, Εμπόδια στο Διεθνές Εμπόριο, Συμπεριφορά καταναλωτή στο Διεθνές Εμπόριο, Έρευνα στη διεθνή αγορά, Τρόποι εισόδου σε αγορές του εξωτερικού, Τύποι Διαφημιστικής εκστρατείας κ.α. ενώ αναπτύχθηκαν χαρακτηριστικά Case studies και παραδείγματα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: