Δευτέρα 6 Μαΐου 2019

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον κ. Γιώργο Ντασιώτη στο Δήμο Αλιάρτου Θεσπιέων ο κ. Άγγελος Στάθης

Ανακοινώνω την υποψηφιότητα μου ως Δημοτικός Σύμβουλος στο πλευρό του νυν Δημάρχου Γεώργιου Ντασιώτη και τον Συνδυασμό "Ανεξάρτητη Κίνηση Πολιτών Αλιάρτου-Θεσπιέων.
Είμαι περήφανος που γεννήθηκα και μεγάλωσα στις ΘΕΣΠΙΕΣ,σε έναν τόπο που η ιστορία του είναι ξακουστή σε όλο τον κόσμο.
Εργάζομαι στην Εφορεία Αρχαιοτήτων Βοιωτίας(αρχαιολογική υπηρεσία).
Αγωνίζομαι ως ποδοσφαιριστής στην ομάδα του Υψηλάντη και επί σειρά ετών στον Θεσπιακό όπως και στον Επαμεινώνδα Λεύκτρων.
Όντας αθλητής βασική μου προτεραιότητα είναι ο Αθλητισμός και όνειρο μου είναι ολα τα παιδιά του Δήμου μας να ασχολούνται ενεργά μ'αυτό.
Λόγω της δουλειας μου είμαι πεπεισμένος οτι το χωριό μου,τα χωριά του Δήμου μας και κατ'επέκταση όλος ο Δήμος μπορούν να γίνουν κέντρο και πέρασμα για επισκέπτες απ'όλο τον κόσμο.
Η ιστορία και ο πολιτισμός μας το επιβάλλει.
Είμαι 30 ετών,είναι η πρώτη φορά που είμαι υποψήφιος και δεν θα υποσχεθώ τίποτα παρά μόνον οτι μαζί με εσάς θα αγωνιστώ με καθαρό λόγο,με εντιμότητα και αξιοπρέπεια.
Ζητάω τη στήριξη σας λοιπόν ώστε να συμβάλλω στην πρόοδο του Τόπου μας χωρίς αποκλεισμούς για κανέναν!

Δεν υπάρχουν σχόλια: