Κυριακή 12 Μαΐου 2019

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με την κα Βούλα Καράλη στο Δήμο Ορχομενού ο κ. Δημήτρης Κούνιος


Σε κοντινή απόσταση από την κεντρική πλατεία Ορχομενού βρίσκεται η  γειτονιά όπου γεννήθηκα, μεγάλωσα και ανδρώθηκα. Σε αυτόν εδώ τον τόπο ολοκλήρωσα τις μαθητικές μου υποχρεώσεις ενώ παράλληλα συμμετείχα επί σειρά ετών σε αθλητικούς συλλόγους, όπως η πενταετής δραστηριότητα με την ¨Αναγέννηση¨ Ορχομενού.
Η πρώτη μου επιλογή για σπουδές με φέρνει στη Θεσσαλονίκη όπου αποφοιτώ από την Πολυτεχνική Σχολή του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών και παράλληλα εργάζομαι σε τεχνικά γραφεία της πόλης παίρνοντας εμπειρία και εφόδια για μια σταδιοδρομία στον κόσμο των κατασκευών.
Με το τέλος των στρατιωτικών μου υποχρεώσεων, ξεκινά η ενεργός δράση σε τεχνικά γραφεία του Ρεθύμνου, με την έκδοση οικοδομικών αδειών πολυώροφων κτιρίων και συγκροτημάτων κατοικιών. Η ανέλιξη στο χώρο αυτό με φέρνει σύντομα σε μεγάλη κατασκευαστική εταιρεία (J&PΑΒΑΞ Α.Ε) και στην διάνοιξη σηράγγων και κατασκευή έργων οδοποιίας στο Ρέθυμνο και το Ηράκλειο με αποκορύφωμα την συμμετοχή στην κατασκευή της Ολυμπίας Οδού την πενταετία 2014-2019 στην Πάτρα.
Συνοδοιπόρος πάντοτε στη ζωή υπήρξε η οικογένειά μου. Γνώριμοι και καταξιωμένοι στο ευρύ κοινό, τα αδέλφιά μου Ευάγγελος Κούνιος, Τραπεζικός Υπάλληλος με μεγάλη συνεισφορά στην Εθνική Τράπεζα Ορχομενού και ο Φώτιος Κούνιος εργαζόμενος στο υποκατάστημα  Γαλαξίας του Ορχομενού και ενεργό μέλος των πολιτιστικών δρώμενων.    Είμαι παντρεμένος με την Ελίζα Νικολιδάκη το Γένος Τσαγαλά και έχουμε ένα γιό που ολοκληρώνει την οικογενειακή μας ευτυχία.
Με ορμητήριο την αγάπη μου για τον τόπο, την ιστορία και τους ανθρώπους, με εφόδιο τα προσόντα, την κατάρτιση και τις εμπειρίες από πόλεις και κέντρα που θήτευσα όπου πραγματικά προοδεύουν και εξελίσσονται, είμαι εδώ για να διεκδικήσω την εμπιστοσύνη σας.                       
Ας μην χάσουμε άλλο χρόνο με επιλογές που θα μετανιώσουμε την επόμενη των εκλογών. Είναι λυπηρό, ο τόπος των Μινύων, η γενέτειρα του Ασώπιχου, η γη όπου περπάτησε ο Μέγας Αλέξανδρος αναδεικνύοντας την ανυπέρβλητη Μακεδονική Ακρόπολη, η προστατευόμενη υπό την Παναγία της Σκριπούς πόλη, να μην αναφέρεται με χρυσά γράμματα.
Σε αυτές τις εκλογές είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με το συνδυασμό ¨ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ¨ της Βούλας Καράλη. Δώστε μου τη δύναμη να αγωνιστώ για τον τόπο μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: