Πέμπτη 16 Μαΐου 2019

Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με την κα Βούλα Καράλη στο Δήμο Ορχομενού η κα Κωνσταντίνα Αναστασίου

Το ενδιαφέρον μου για τον τόπο του Ορχομενού με οδήγησε στην απόφαση να είμαι υποψήφια δημοτική σύμβουλος με τον συνδυασμό της υποψήφιας δημάρχου Βούλας Καραλη.  Γιατί η εμπειρία των παλιών και η θέληση των νέων μπορούν να κάνουν #ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ στον τόπο μας” θα τονίσει χαρακτηριστικά η Κωνσταντίνα Αναστασίου για την απόφασή της να συμπορευθεί με την υποψήφια Δήμαρχο Ορχομενού Βούλα Καράλη.

Το βιογραφικό της:

Ονομάζομαι Αναστασίου Κωνσταντινα. Γεννήθηκα 5 Δεκεμβρίου 1991 και μεγάλωσα στον
Ορχομενό Βοιωτίας. Οι γονείς μου είναι ο Ιωάννης Αναστασίου (προϊστάμενος του


ταχυδρομείου Ορχομενού) και η Ιωάννα Αγραφιώτη.
Αποφοίτησα από το Ενιαίο Λύκειο Ορχομενού και είμαι πτυχιούχος φιλόλογος του
τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννινων.
Γνωρίζω την αγγλική γλώσσα.
Κατέχω δίπλωμα για την γνώση του Κώδικα Μπράιγ (Σύστημα Γραφής και Ανάγνωσης
Τυφλων- Braille).
Είμαι μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων (Π.Ε.Φ).
Εργάζομαι στο Ιατρικό Διαγνωστικό Κέντρο Λιβαδειάς.
Από το 2011 έως το 2014 έχω λάβει μέρος σε σεμινάρια όπως:
• 20 χρόνια πρόληψη: Αποτίμηση και προοπτικές, <<Κέντρο πρόληψης των εξαρτήσεων και
προαγωγής της ψυχοκοινωνικής υγείας νόμου Ιωαννίνων>>.
•<< Οι δυνατότητες των ψυχιατρικών υπηρεσιών στην περίοδο της οικονομικής κρίσης>>,
Ψυχιατρικής τομέας γενικού νοσοκομείου Ιωαννινων.
•<< Το παιδί και η οικογένεια στο σχολείο σήμερα>>, Εταιρεία ψυχοκοινωνικής έρευνας και
παρέμβασης – Ε.Ψ.Ε.Π Ιωαννινα.
•<< Ειδική αγωγή: Μαθησιακές δυσκολίες>>, Σύλλογος φοιτητών του τμήματος
Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: