Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

O απερχόμενος Δήμαρχος Τανάγρας ευχαριστεί…

Φίλες και Φίλοι,
Εκ μέρους όλου του συνδυασμού σας ευχαριστούμε για την στήριξή σας.
Προσωπικά σας ευχαριστώ όλους για την εμπιστοσύνη και την αγάπη που μου δείξατε αυτά τα 20 χρόνια της θητείας μου. Το Σχηματάρι κατά τη διάρκεια αυτών των ετών άλλαξε ριζικά και είναι σε πορεία διαρκούς ανάπτυξης με σημαντικά έργα υποδομών και δράσεις στην παιδεία, τον πολιτισμό, τον αθλητισμό, τη χωροταξία, την ποιότητα ζωής, κλπ. Είμαι από τους λίγους τυχερούς Δημάρχους που είδαν το όραμά τους να υλοποιείται. Υπηρέτησα τον Δήμο σκεπτόμενος πάντα το κοινό συμφέρον.
Τα τρία τελευταία χρόνια στο νέο Δήμο Τανάγρας μπήκαν τα θεμέλια για μια ενιαία ανάπτυξη όλων των περιοχών του Δήμου μας, όπως το είχαμε υποσχεθεί, ενώ νοικοκυρεύθηκαν τα οικονομικά του Δήμου και οργανώθηκε η λειτουργία του, ανοίγοντας έτσι το δρόμο για να αφιερωθούμε σε έργα ζωτικής σημασίας.  Σημαντικά έργα υλοποιήθηκαν και εγκρίθηκαν σε όλες τις ενότητες, ενώ μεγάλα έργα όπως το Κεντρικό Διυλιστήριο, η άρδευση του κάμπου, το Σχέδιο Πόλεως και το Κλειστό Γυμναστήριο Οινοφύτων έχουν δρομολογηθεί. «Μικρότερα» έργα όπως αυτές οι υπέροχες παιδικές χαρές χαρίζουν στα παιδιά μας γέλιο και χαρά κάθε μέρα. Το έργο μας δεν σταματάει εδώ, καθώς πολλά από τα έργα που έχουμε δρομολογήσει βρίσκονται κοντά στο στάδιο της υλοποίησης, δίνοντας συνέχεια στο όραμά μας ακόμα και μετά το πέρας της θητείας μας το Σεπτέμβρη.   
Ελπίζω η πορεία αυτή να μην ανακοπεί και εύχομαι στον κ. Περγάλια και το νέο Δημοτικό Συμβούλιο να πετύχουν σε αυτό το πραγματικά πολύ δύσκολο έργο και να υλοποιήσουν τις δεσμεύσεις τους για το καλό του τόπου.  Θα είμαι δίπλα τους σε ό,τι χρειαστεί.
Ευχαριστώ όσους πίστεψαν, αγωνίστηκαν και δούλεψαν μαζί μου για έναν ανθρώπινο και σύγχρονο Δήμο, για τον τόπο μας, που όλοι αγαπάμε.
Ευχαριστώ όλους  τους παλιούς συνεργάτες μου και συνδημιουργούς επί σειρά ετών στο πετυχημένο έργο μας.
Ευχαριστώ τους συνυποψηφίους τόσο τους παλιούς όσο και τους νέους που με τη δυναμική τους παρουσία, τις ιδέες και την θέληση για δουλειά συνεχίζουν να δίνουν ελπίδα για το μέλλον όλων μας.
Πάνω από όλους, ευχαριστώ τη γυναίκα μου και τα παιδιά μου που με στήριξαν σε αυτήν την πολυετή προσπάθεια και μου έδωσαν την δύναμη και την έμπνευση για την υλοποίηση του οράματός μου.

Με εκτίμηση,
Γεωργίου Ευάγγελος

Δεν υπάρχουν σχόλια: