Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2020

Ευσταθία Καμπισιούλη: Στο πρόσωπό μου τιμάται όλος ο νοσηλευτικός κλάδος

 


Στο πρόσωπό μου τιμάται όλος ο νοσηλευτικός κλάδος, δήλωσε η Ευσταθία Καμπισιούλη, νοσηλεύτρια της ΜΕΘ του νοσοκομείου «Ευαγγελισμός», η οποία ήταν ο πρώτος άνθρωπος που εμβολιάστηκε κατά του Covid-19 στη χώρας μας.

Μιlώντας στην δημόσια τηλεόραση μετά τον εμβολιασμό της, η κ. Καμπισιούλη, υποστήριξε πως αισθάνεται πολύ καλά και προέτρεψε όλον τον κόσμο να εμβολιαστεί.

«Αποτελεί πολύ μεγάλη τιμή», σχολίασε η κ. Καμπισιούλη το γεγονός πως είναι η πρώτη Ελληνία πολίτης και η πρώτη υγειονομικός στην οποία χορηγήθηκε το εμβόλιο κατά του κορωνοϊού.

«Στο πρόσωπό μου τιμάται όλος ο υγειονομικός κλάδος», ανέφερε. «Ελπίζω να ξεκινήσει μια καινούρια σελίδα», πρόσθεσε τονίζοντας ότι «έχουμε πολύ δρόμο ακόμα». «Πρέπει να είμαστε συνεπείς στο στόχο μας», τόνισε. 

«Πιστεύω στο εμβόλιο», είπε. «Έχω κάνει πολλά εμβόλια στη ζωή μου», σημείωσε αναφέροντας ότι δεν ένιωσε τίποτα κατά την χορήγηση.  «Το παράδειγμά μου να το ακολουθήσουν πάρα πολλοί», είπε καλώντας τον κόσμο να μην φοβάται και να εμπιστευτεί την επιστήμη. Πρέπει να εμβολιαστούν πάρα πολλοί, σημείωσε. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: