Έφαγαν 3,7 δισ. ευρώ από τα έτοιμα το 2025 τα ελληνικά νοικοκυριά, σύμφωνα με την Τράπεζα της Ελλάδος
Στοιχεία σοκ για την υπερχρέωση των Ελλήνων αποκαλύπτει το ΔΝΤ, επισημαίνοντας ότι ένας στους τέσσερις «βουλιάζει» σε χρέη που ξεπερνούν το 200% του εισοδήματός του. Την ίδια στιγμή, η Τράπεζα της Ελλάδος αναφέρει ότι το 2025 τα ελληνικά νοικοκυριά «έφαγαν από τα έτοιμα» 3,7 δισ. ευρώ, εξαντλώντας αποταμιεύσεις για να καλύψουν το κόστος διαβίωσης και τις πληρωμές οφειλών τους.
Στην ανάλυση συστημικού κινδύνου των ελληνικών τραπεζών (που δόθηκε στη δημοσιότητα στις 17 Ιουνίου), το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο ρίχνει φως στις κρυφές «πληγές» του ιδιωτικού χρέους.
Αν και ο τομέας των νοικοκυριών συνολικά έχει μειώσει το χρέος του, οι ευπάθειες στο εσωτερικό της κοινωνίας παραμένουν τεράστιες. Όπως δείχνει η ανάλυση, για το 25% των νοικοκυριών με τα υψηλότερα χρέη (75ο εκατοστημόριο), το χρέος ξεπερνά κατά πολύ το 200% του εισοδήματός τους, εγκλωβίζοντας πρακτικά έναν στους τέσσερις σε έναν ασφυκτικό κλοιό οφειλών.
Διαβάστε αναλυτικά
https://www.eea.gr/arthra-eea/voyliazei-se-chrei-1-stoys-4-ellines-stoicheia-sok-apo-to-dnt/

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου