Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

Ο ΣΒΘΣΕ ανακήρυξε τον Ευριπίδη Δοντά Επίτιμο Πρόεδρό του


Σε μια από τις πιο συμβολικές και συγκινητικές στιγμές της Ετήσιας Τακτικής Γενικής Συνέλευσης του Συνδέσμου Βιομηχανιών Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδος (ΣΒΘΣΕ), ο Ευριπίδης Δοντάς ανακηρύχθηκε ομόφωνα Επίτιμος Πρόεδρος του Συνδέσμου, ως αναγνώριση της πολυετούς προσφοράς και της διαχρονικής συμβολής του στη βιομηχανική και επιχειρηματική κοινότητα της περιοχής.


Η συγκεκριμένη διάκριση αποτελεί την ανώτατη τιμητική αναγνώριση που απονέμει ο Σύνδεσμος στα στελέχη που έχουν συμβάλει ουσιαστικά στην πορεία και την εξέλιξή του. Ο κ. Δοντάς υπηρέτησε τον ΣΒΘΣΕ για σχεδόν είκοσι χρόνια από θέσεις αυξημένης ευθύνης, μεταξύ αυτών ως Αντιπρόεδρος για τέσσερις θητείες και ως Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου για δύο θητείες, εκπροσωπώντας την εταιρεία ΕΠΙΛΕΚΤΟΣ Κλωστοϋφαντουργία Α.Ε.Β.Ε.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, την τιμητική πλακέτα απένειμε ο Πρόεδρος του ΣΒΘΣΕ, Αθανάσιος Συριανός, ο οποίος αναφέρθηκε στη σημαντική συμβολή του τιμώμενου στην ενίσχυση του θεσμικού ρόλου και της παρουσίας του Συνδέσμου όλα τα προηγούμενα χρόνια.

Στην τοποθέτησή του, ο νέος Επίτιμος Πρόεδρος εξέφρασε τη συγκίνησή του, σημειώνοντας ότι η αναγνώριση αυτή δεν σηματοδοτεί το τέλος της διαδρομής του, αλλά μια υπενθύμιση ότι παραμένει ενεργό μέλος της μεγάλης οικογένειας του Συνδέσμου και διαθέσιμος να συνεχίσει να προσφέρει όπου και όταν χρειαστεί.

Η απονομή αποκτά ιδιαίτερο συμβολισμό καθώς πραγματοποιήθηκε στη χρονιά κατά την οποία ο ΣΒΘΣΕ συμπληρώνει 60 χρόνια συνεχούς παρουσίας και δράσης, επιβεβαιώνοντας τον διαχρονικό του ρόλο στην ενίσχυση της ελληνικής βιομηχανίας και της περιφερειακής ανάπτυξης σε Θεσσαλία και Στερεά Ελλάδα.

Δήμος Ορχομενός: Υποχρεωτική σύνδεση κατοικιών στο νέο δίκτυο αποχέτευσης σε Αγ. Δημήτριο και Διόνυσο – Τι πρέπει να κάνουν οι ιδιοκτήτες




Σε διαδικασία άμεσης ενεργοποίησης τίθεται το νέο δίκτυο αποχέτευσης στις Δημοτικές Κοινότητες Αγίου Δημητρίου και Διονύσου του Δήμου Ορχομενού, καθώς ολοκληρώθηκαν τόσο το έργο των δικτύων ακαθάρτων και των αντλιοστασίων όσο και οι εργασίες συντήρησης στο Κέντρο Επεξεργασίας Λυμάτων (ΚΕΛ), το οποίο πλέον μπορεί να δεχθεί λύματα.

Υποχρεωτική σύνδεση των ακινήτων

Ο Δήμος καλεί όλους τους ιδιοκτήτες ακινήτων στις περιοχές Αγίου Δημητρίου και Διονύσου να προχωρήσουν υποχρεωτικά στη διαδικασία σύνδεσης των ακινήτων τους με το δίκτυο αποχέτευσης, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία (Ν. 1068/1980 και Π.Δ. 6/1986). Η δημοτική αρχή τονίζει ότι η σύνδεση δεν αποτελεί επιλογή αλλά υποχρέωση των πολιτών, στο πλαίσιο της προστασίας της δημόσιας υγείας και της εύρυθμης λειτουργίας των υποδομών.

Διαδικασία και δικαιολογητικά

Οι ιδιοκτήτες καλούνται να υποβάλουν αίτηση–δήλωση σύνδεσης, συνοδευόμενη από:

  • πρόσφατο λογαριασμό ύδρευσης
  • αντίγραφο ταυτότητας
  • υπεύθυνη δήλωση (άρθρο 8 παρ. 4 Ν. 1599/1986)

Μετά την υποβολή της αίτησης, θα πρέπει να προχωρήσουν στις τεχνικές εργασίες σύνδεσης, σύμφωνα με τον Κανονισμό Αποχέτευσης του Δήμου.

Το χρονοδιάγραμμα που δίνεται από τον Δήμο είναι:

  • Από 29/06/2026 έως 31/07/2026: Υποβολή αιτήσεων και δικαιολογητικών
  • Έως 31/08/2026: Ολοκλήρωση των εργασιών σύνδεσης των ακινήτων

Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών, οι ιδιοκτήτες οφείλουν να ενημερώσουν τη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών για έλεγχο της κατασκευής.

Τα τέλη σύνδεσης και χρήσης του δικτύου θα καθοριστούν με νεότερη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Παράλληλα, η παραλαβή των αιτήσεων και των σχετικών εντύπων ξεκινά από τις 29 Ιουνίου 2026 από την υπηρεσία πρωτοκόλλου.

Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί την πλήρη ενεργοποίηση ενός σημαντικού έργου υποδομής για την περιοχή, το οποίο αναμένεται να βελτιώσει τις συνθήκες υγιεινής και περιβαλλοντικής προστασίας, αλλά και να εκσυγχρονίσει τις βασικές παροχές προς τους κατοίκους των δύο κοινοτήτων.

Ο Δήμος καλεί τους πολίτες να κινηθούν έγκαιρα, ώστε να αποφευχθούν καθυστερήσεις και πιθανά πρόστιμα ή κυρώσεις λόγω μη συμμόρφωσης.

Διαβάστε την επίσημη ανακοίνωση και κατεβάστε τα σχετικά δικαιολογητικά εδώ:

https://www.orchomenos.gr/%ce%b5%ce%bd%ce%b7%ce%bc%ce%ad%cf%81%cf%89%cf%83%ce%b7-%cf%83%cf%87%ce%b5%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ac-%ce%bc%ce%b5-%cf%84%ce%b7-%cf%83%cf%8d%ce%bd%ce%b4%ce%b5%cf%83%ce%b7-%ce%b1%ce%ba%ce%b9%ce%bd%ce%ae/ 

Το «Basketball Camp» επιστρέφει για 6η χρονιά δωρεάν σε όλη την Στερεά Ελλάδα




Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας συνεχίζει δυναμικά και το 2026 μια από τις πιο επιτυχημένες αθλητικές δράσεις για τη νεολαία. Διοργανώνει για 6η συνεχή χρονιά τα “Basketball Camps”, σε συνεργασία με τον πρώην διεθνή καλαθοσφαιριστή και καταξιωμένο προπονητή Νίκο Οικονόμου. 

Πρόκειται για έναν θεσμό που έχει αγκαλιαστεί από την τοπική κοινωνία, με συμμετοχή που τα προηγούμενα χρόνια ξεπέρασε τα 600 παιδιά ετησίως, συμβάλλοντας ουσιαστικά στη δημιουργική απασχόληση των νέων και στη διάδοση των αξιών του αθλητισμού.

 

Η συμμετοχή παραμένει δωρεάν, ενώ τα παιδιά (ηλικίας 6 έως 16 ετών) έχουν την ευκαιρία:

να γνωρίσουν το άθλημα της καλαθοσφαίρισης,

να εκπαιδευτούν σε βασικές τεχνικές,

να έρθουν σε επαφή με καταξιωμένους αθλητές.

Τη δράση αναλαμβάνει και φέτος ο Νίκος Οικονόμου και το τεχνικό του team, στο οποίο συμμετέχουν προπονητές και γυμναστές της περιοχής.

 Μετά τη επιτυχημένη διεξαγωγή των camps σε νέες πόλεις το 2025, η διοργάνωση επιστρέφει φέτος στις πρωτεύουσες των Περιφερειακών Ενοτήτων.  Συγκεκριμένα, θα πραγματοποιηθεί στα ακόλουθα γήπεδα, τα οποία παραχωρούν οι συνεργαζόμενοι Δήμοι, στις εξής ημερομηνίες:

29/6 – 4/7: Άμφισσα, Κλειστό Γυμναστήριο «Χριστολιάς Καμπεράκης»

6/7 – 11/7: Θήβα, πρωινό τμήμα Κλειστό Γυμναστήριο «Ανδρέας Ερρίκος Χατζόπουλος»  

6/7 – 11/7: Λιβαδειά (απογευματινό τμήμα), Κλειστό Γυμναστήριο 1ου Λυκείου

13/7 – 18/7: Λαμία, Κλειστό Γυμναστήριο «Χαλκιοπούλειο»

20/7 – 25/7: Καρπενήσι, Κλειστό Γυμναστήριο «Δήμητρα Παπασπύρου»

27/7 – 1/8: Χαλκίδα, Κλειστό Γυμναστήριο Κανήθου «Τάσος Καμπούρης»

(Πρωινό τμήμα 9:30-13:30 - Απογευματινό τμήμα 17:30-21:00)

 

Κατά την διάρκεια των camps θα μοιράζεται στα παιδιά κολατσιό, χυμός και νερό. Επίσης, κάθε παιδί θα πάρει ως δώρο αναμνηστικό μπλουζάκι, δίπλωμα συμμετοχής και μετάλλιο.

 Τα basketball camps διοργανώνονται σε συνεργασία με την Περιφερειακή Ένωση Δήμων Στερεάς Ελλάδας, τους Δελφών, Λεβαδέων, Θηβαίων, Λαμιέων, Καρπενησίου, Χαλκιδέων και με την υποστήριξη του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού. Χορηγοί: “Paliria”, “Intertrade Hellas”, “Irida”, “Εργοδομική Βοιωτίας”, “Dotsoft”, “Septona”, “Αύρα”.

 Για περισσότερες πληροφορίες και για αιτήσεις συμμετοχής:

https://pste.gov.gr/basket-stin-perifereia-2026/

Τηλ. Επικοινωνίας: 2231352601

 

* Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας!

* Οι υπεύθυνοι του camp θα επικοινωνήσουν με τους γονείς μία εβδομάδα νωρίτερα

για να τους ενημερώσουν σχετικά με το group (πρωινό ή απογευματινό).

Μήνυμα Δημάρχου Τανάγρας, Βασίλη Περγάλια για τα αποτελέσματα των Πανελληνίων Εξετάσεων

 


Αγαπητές μαθήτριες, αγαπητοί μαθητές,

Σήμερα είναι μια ημέρα γεμάτη συναισθήματα. Χαρά, συγκίνηση, ανακούφιση, προσδοκίες για το μέλλον. Για πολλούς από εσάς, οι κόποι, οι ατελείωτες ώρες διαβάσματος, οι αγωνίες και οι θυσίες των τελευταίων χρόνων ανταμείβονται με την επίτευξη ενός σημαντικού στόχου.

Θέλω από καρδιάς να συγχαρώ όλους όσοι πέτυχαν την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Η επιτυχία σας αποτελεί δικαίωση της προσπάθειάς σας και ταυτόχρονα την αρχή ενός νέου, συναρπαστικού ταξιδιού γνώσης, εμπειριών και προσωπικής εξέλιξης.

Ιδιαίτερα, όμως, θέλω να απευθυνθώ και στα παιδιά που σήμερα ίσως νιώθουν απογοήτευση. Να θυμάστε ότι κανένα αποτέλεσμα εξετάσεων δεν μπορεί να καθορίσει την αξία, τα όνειρα ή τις δυνατότητές σας. Η ζωή ανοίγει δρόμους εκεί όπου πολλές φορές δεν τους περιμένουμε και η πραγματική επιτυχία βρίσκεται στη δύναμη να συνεχίζουμε να προσπαθούμε, να εξελισσόμαστε και να πιστεύουμε στον εαυτό μας.

Συγχαρητήρια αξίζουν επίσης στους γονείς και στους εκπαιδευτικούς, που στάθηκαν δίπλα σας με αγάπη, υπομονή και αμέριστη στήριξη σε κάθε βήμα αυτής της διαδρομής.

Ως Δήμαρχος, αισθάνομαι περηφάνια για όλα τα παιδιά του τόπου μας. Είστε η ελπίδα, η δύναμη και το μέλλον της κοινωνίας μας. Εύχομαι η ζωή σας να είναι γεμάτη όνειρα που γίνονται πραγματικότητα, στόχους που κατακτώνται και εμπειρίες που σας κάνουν καλύτερους ανθρώπους.

Να προχωράτε πάντα με θάρρος, αισιοδοξία και πίστη στις δυνατότητές σας.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλες και όλους.
Το μέλλον σας ανήκει.

 

Ο Δήμαρχος Τανάγρας

Βασίλης Περγάλιας

Εορτή των Αποστόλων Πέτρου και Παύλου στην Παναγία η Σκριπού

 


Μπάμπης Στόκας – Του Ασώτου - (Γ. Καγιαλίκος - Η. Μάστορης) - Official Audio Release


 

Αποστολή διάσωσης άγριας ζωής μετά την πυρκαγιά στο Ακραίφνιο – Κάλεσμα για εθελοντές

 


Σε ανοιχτό κάλεσμα προς πολίτες προχωρούν η ομάδα Save Your Hood και το Δίκτυο Διάσωσης Άγριας Ζωής (ΔΙ.Δ.Α.Ζ.), οργανώνοντας αποστολή αναζήτησης και διάσωσης ζώων στις πυρόπληκτες περιοχές του Ακραιφνίου και του Ορχομενού.

Η δράση έχει προγραμματιστεί για σήμερα, Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026, στις 17:30 και πραγματοποιείται μετά την πρόσφατη πυρκαγιά που επηρέασε σημαντικά την τοπική άγρια πανίδα.

Σύμφωνα με τους διοργανωτές, η πρώτη αποτίμηση της κατάστασης δείχνει ότι οι απώλειες στην άγρια ζωή είναι μεγάλες, ωστόσο αρκετά ζώα έχουν επιβιώσει και χρειάζονται άμεση υποστήριξη και εντοπισμό.

Οι διοργανωτές αναζητούν περίπου 15 εθελοντές που θα συμμετάσχουν στην επιχείρηση μαζί με εκπαιδευμένους διασώστες. Όπως επισημαίνεται, δεν απαιτείται προηγούμενη εμπειρία, καθώς θα υπάρξει καθοδήγηση και συντονισμός επί τόπου.

Στόχος της αποστολής είναι τόσο η διάσωση ζώων που έχουν ανάγκη όσο και η καταγραφή των επιπτώσεων της φωτιάς στο φυσικό περιβάλλον της περιοχής.

Για λόγους οργάνωσης και ασφάλειας, η συμμετοχή πραγματοποιείται μόνο μέσω προεγγραφής. Προβλέπεται επίσης μετακίνηση με συντονισμένη διαδρομή (carpooling) από την Αθήνα.

Οι διοργανωτές καλούν το κοινό να στηρίξει την προσπάθεια είτε συμμετέχοντας είτε κοινοποιώντας την ενημέρωση ώστε να ενισχυθεί η κινητοποίηση.

«Για να σώσουμε ό,τι σώζεται», αναφέρεται χαρακτηριστικά στο μήνυμα της δράσης.

«20ό Αντιναρκωτικό Φεστιβάλ Νέων Βοιωτίας – Λέμε ΝΑΙ στη Ζωή, ΟΧΙ σε όλα τα Ναρκωτικά»

 


Το Εθνικό Συμβούλιο κατά των Ναρκωτικών (ΕΣΥΝ) – Παράρτημα Βοιωτίας σας προσκαλεί να συμμετέχετε στις εκδηλώσεις του 20ού Αντιναρκωτικού Φεστιβάλ Νέων Βοιωτίας, που πραγματοποιείται στη Λιβαδειά με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών, στέλνοντας ένα δυναμικό μήνυμα ζωής, αθλητισμού, πολιτισμού και δημιουργίας.

Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026 | 17:00 Γήπεδο Ζαγαρά – Λιβαδειά
Τουρνουά ποδοσφαίρου των κατηγοριών Κ14 και Κ16, με τη συμμετοχή ακαδημιών ποδοσφαίρου από τη Λιβαδειά και τη Θήβα.
Σάββατο 27 Ιουνίου 2026 | 20:00 Κεντρική Πλατεία Λιβαδειάς
• Επιδείξεις σχολών πολεμικών τεχνών
• Χορευτικά δρώμενα
• Συναυλία με νέους καλλιτέχνες
Σας περιμένουμε όλους να ενώσουμε τη φωνή μας και να στείλουμε το μήνυμα ότι η νεολαία επιλέγει τον αθλητισμό, τον πολιτισμό, τη δημιουργία και τη ζωή μακριά από κάθε εξάρτηση.
20 χρόνια δράσεων πρόληψης στη Βοιωτία.
Λέμε ΝΑΙ στην Ζωή ΟΧΙ σε όλα τα ναρκωτικά

Μουσική βραδιά στον Άγιο Δημήτριο - Σάββατο, 4 Ιουλίου από τον Σύλλογο Γυναικών Αγίου Δημητρίου

 


Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας εν όψει της διεξαγωγής του «ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2026»

  


Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα πραγματοποιηθούν σε περιοχές των Νομών Βοιωτίας και Φωκίδας αύριο Παρασκευή 26-06-2026 

Παρακαλούνται οι οδηγοί και πεζοί, για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους και την αποφυγή κυκλοφοριακών προβλημάτων, να ακολουθούν τα σήματα και τις υποδείξεις των ρυθμιστών τροχονόμων

 Οι Υπηρεσίες της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Στερεάς Ελλάδας, εν όψει της επικείμενης διεξαγωγής του «ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2026», έχουν αναλάβει και οργανώσει ευρεία δέσμη μέτρων, με γνώμονα την ομαλή, ασφαλή και απρόσκοπτη πραγματοποίηση της διοργάνωσης.

 

Για τον λόγο αυτό, αύριο Παρασκευή 26-06-2026 στις περιοχές όπου θα διεξαχθούν οι ειδικές διαδρομές, θα εφαρμοστούν προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις. 

Πιο αναλυτικά, απαγορεύεται η στάση, στάθμευση και κυκλοφορία των οχημάτων, καθώς και η κυκλοφορία πεζών, (πλην των αγωνιστικών και των οχημάτων της διοργάνωσης) ανά Νομό, ως ακολούθως:

 

Νομός Φωκίδας 

Ειδική διαδρομή 2 «ΒΩΞΙΤΕΣ» 

Μήκος διαδρομής: 22,97 χλμ. Ωράριο και περιοχή κλεισίματος διαδρομής:

 Από ώρα 05:50 έως 11:50.

 Από Γεφυροπλάστιγγα είσοδος Βωξίτες προς διασταύρωση οδού Αργομοίρας – Καρουτών – τμήμα της Π.Ε.Ο Άμφισσας – Λιδορικίου - χωματόδρομο περιοχή «Αργομοίρας» προς Δασικό Χωριό – διασταύρωση Καρουτών - Προσήλιο μέχρι τον ασφάλτινο δρόμο Άμφισσας – Προσήλιου, όπου βρίσκεται και ο τερματισμός της ειδικής διαδρομής.

  Μετά το τέλος της Ειδικής Διαδρομής, τα αυτοκίνητα στρίβουν δεξιά και μέσω της οδού Προσηλίου – Άμφισσας, κατευθύνονται προς Άμφισσα, όπου εισερχόμενοι στην Άμφισσα, στρίβουν αριστερά στην Υλαίθου, με κατεύθυνση προς κόμβο Λυκείου, αριστερά προς οδό Βασιλοπούλου με κατεύθυνση προς Εθνική Οδό Θερμοπυλών – Άμφισσας, αριστερά προς Ελαιώνα, δεξιά προς Ελαιώνα – Δροσοχώρι, όπου δύο (2) χλμ από τη διασταύρωση προς Δροσοχώρι, είναι η εκκίνηση της Ειδικής Διαδρομής 3 «Παρνασσός».

 

Ειδική διαδρομή 3 «ΠΑΡΝΑΣΣΟΣ» 

Μήκος ειδικής διαδρομής: 22,28χλμ. Ωράριο και περιοχή κλεισίματος διαδρομής:

 Από ώρα 06:50 έως 12:50.

 Από διασταύρωση Δροσοχωρίου, από το εργοτάξιο βωξιτών έως την Επαρχιακή οδό Επταλόφου – Αράχωβας (Θέση Δόκανο), όπου βρίσκεται και ο τερματισμός της ειδικής διαδρομής.

 Στη συνέχεια τα αυτοκίνητα στρίβουν δεξιά προς Λιβάδι Βοιωτίας, με κατεύθυνση την επόμενη Ειδική Διαδρομή 4 «Στείρι».

 

Νομός Βοιωτίας

 Ειδική διαδρομή 4 & 6 «ΣΤΕΙΡΙ»

 Ωράριο και περιοχή κλεισίματος διαδρομής:

 Από ώρα 08:15–18:00.

 ·       Εκκίνηση: Στη χωμάτινη οδό από διασταύρωση Μπαρλέικα της συνδετήριας οδού Διστόμου 100μ. πριν το τέλος αυτής.

·       Ειδική Διαδρομή: Τα αγωνιστικά οχήματα εισέρχονται στη χωμάτινη οδό που περνάει από τις ανεμογεννήτριες και κατευθύνονται προς τα ψηλότερα σημεία του βουνού όπου τα παλιά νταμάρια, για να τερματίσουν μετά από 25 περίπου χλμ.

·       Τερματισμός: Ο τερματισμός είναι 160μ. πριν τη διασταύρωση της χωμάτινης οδού με την Επ.Ο. Λιβαδειάς - Κυριακίου στη 18η χ/θ αυτής.

 

Ειδική διαδρομή 5 «ΕΛΙΚΩΝ»

 Ωράριο και περιοχή κλεισίματος διαδρομής:

 Από ώρα 10:35 – 16:35.

·       Ειδική Διαδρομή: Από το χώρο αναψυχής, περιοχή Κεφαλόβρυσο της Τ.Κ Κορωνείας. Η διαδρομή συνεχίζεται για άλλα 6 χλμ όπου διασταυρώνεται με Επ.O. Αγίας Τριάδας-Αγ.Αννας, συνεχίζουν ευθεία στο χωματόδρομο για άλλα 10 χλμ με κατεύθυνση στον Ελικώνα.   

·       Τερματισμός: Κατασκηνώσεις Ελικώνα (περιοχή Παλαιομηλιάς).


Ειδική διαδρομή 7 «ΘΗΒΑ»

Ωράριο και περιοχή κλεισίματος διαδρομής:

 Από ώρα 13:55 – 19:55.

 ·       Εκκίνηση: Από την 9η χ/θ Επ.Ο. Θηβών-Ασωπίας προς χωμάτινη οδό όπου και η εκκίνηση της ειδικής διαδρομής.

·       Ειδική Διαδρομή: Από την χωμάτινη οδό περιμετρικά του Πεδίου Bολής Θήβας και οδηγεί προς το Νοσοκομείο της πόλης. Συνεχίζοντας τον χωματόδρομο και φτάνοντας στις παρυφές της Θήβας, στον δρόμο που οδηγεί προς το Δασαρχείο, στρίβουν αριστερά για να τερματίσουν μετά από 4  χλμ.

·       Τερματισμός: Ο τερματισμός είναι 500 μ. περίπου πριν το πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής Νεοχωρακίου.

 Σημειώνεται ότι κατά το προαναφερόμενο χρονικό διάστημα, απαγορεύεται η κυκλοφορία των οχημάτων σε όλους τους δασικούς και χωμάτινους δρόμους, στα σημεία που διασταυρώνονται με τις Ειδικές Διαδρομές.

 Παρακαλούνται οι οδηγοί, για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους και την αποφυγή κυκλοφοριακών προβλημάτων, να αποφύγουν τη διέλευση και στάθμευση των οχημάτων τους στο οδικό δίκτυο των ανωτέρω περιοχών, κατά το αναφερόμενο χρονικό διάστημα και να ακολουθούν τα σήματα και τις υποδείξεις των ρυθμιστών τροχονόμων και γενικότερα των αστυνομικών.

 

Η Ένωση Μικρασιατών Θήβας τίμησε τον Κλήδονα και ολοκλήρωσε τη χρονιά με μουσική και χορό

 


 Η Ένωση Μικρασιατών Θήβας αναβίωσε για 2η χρονιά το έθιμο του Κλήδονα. Τα δρώμενα της φωτιάς και του αμίλητου νερού πραγματοποιήθηκαν το βράδυ της Τρίτης 23 Ιουνίου μπρος στα μάτια εκατοντάδων συμπολιτών μας, Μικρασιατικής και μη καταγωγής, στην αυλή του 3ου Δημοτικού Σχολείου Θήβας στην καρδιά του Προσφυγικού Συνοικισμού.

   Παράλληλα, έγινε το κλείσιμο της περιόδου  για τη χορωδία μας και τα χορευτικά μας τμήματα. Ο χοράρχης Αντώνης Τσαρούχας και ο χοροδιδάσκαλος Νίκος Βουνάτσος, με τον επαγγελματισμό και την αγάπη για αυτό που κάνουν, έχουν καταφέρει να αυξήσουν τον αριθμό των ατόμων που συμμετέχουν στις δράσεις μας.

 Ξεχωριστή αίσθηση δημιούργησε η συμμετοχή της Σχολής Μουσικής της Ιεράς Μητροπόλεώς μας υπό τον πατέρα Άγγελο Κυριάκου.

  Ανάμεσα στο κοινό ήταν και ο Αντιπεριφερειάρχης Βοιωτίας κ. Γιώργος Ντασιώτης, οι δημοτικοί σύμβουλοι κ.κ. Στάικος Αλέκος, Χατζησταμάτης Ανδρέας και Χρήστου Χρήστος καθώς και πολλοί εκπρόσωποι πολιτιστικών και παραγωγικών συλλόγων.

  Ευχαριστίες και στους 15 εθελοντές που βοήθησαν στην υλοποίηση του όλου εγχειρήματος.

   Ευχαριστίες στον Δήμο Θηβαίων για την εγκατάσταση της εξέδρας και τη χορήγηση κάδων απορριμμάτων καθώς και στον κ. Γιάννη Μαλέση (εκπρόσωπο της Φωτογραφικής Λέσχης Θήβας) που φωτογράφισε στιγμές της εκδήλωσης.

  Ιδιαίτερες ευχαριστίες στη Διευθύντρια του σχολείου κ. Βάνα Πέτρου για την παραχώρηση του σχολείου (δεν έμεινε καμία καρέκλα  στις αίθουσες) και στους εκπαιδευτικούς.

  Τέλος, να ευχαριστήσουμε την εταιρεία ΚΑΡΑΜΠΙΤΣΑΚΟΣ-ΜΑΝΟΠΟΥΛΟΣ Ο.Ε., τον Θανάση Παπαδάκη και τον Γιώργο Καπάνταη για τη συνεισφορά τους στο κέρασμα που ακολούθησε.

 Ευγνώμονες για την παρουσία του κόσμου στη δράση αυτή, όπως και σε όλες τις εκδηλώσεις της Ε.Μ.Θ.

Καλό καλοκαίρι!
















  

Γιώργος Μουλκιώτης: «Ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης αποτελεί την κωδικοποίηση της περιθωριοποίησής της»


 

Ο Γιώργος Μουλκιώτης, Βουλευτής Βοιωτίας και Τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, τοποθετήθηκε στην Ολομέλεια της Βουλής κατά τη συζήτηση του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών για τον νέο Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης, ασκώντας σφοδρή πολιτική και θεσμική κριτική στις κυβερνητικές επιλογές. 

 

Κατά την ομιλία του υποστήριξε ότι ο νέος Κώδικας δεν αποτελεί μεταρρύθμιση, αλλά την κωδικοποίηση της περιθωριοποίησης της Αυτοδιοίκησης, της διατήρησης του ασφυκτικού κρατικού ελέγχου και της άρνησης της Κυβέρνησης να προχωρήσει σε πραγματική αποκέντρωση αρμοδιοτήτων, πόρων και ανθρώπινου δυναμικού. Όπως τόνισε, η Νέα Δημοκρατία επιδιώκει μια εξαρτημένη και χειραγωγούμενη Αυτοδιοίκηση, αποδυναμώνοντας συστηματικά τον θεσμικό της ρόλο. 

 

Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στις αλλαγές του εκλογικού συστήματος, επισημαίνοντας ότι η κατάργηση του δεύτερου γύρου και η εκλογή Δημάρχων και Περιφερειαρχών με σχετική πλειοψηφία υπονομεύουν τη δημοκρατική νομιμοποίηση των αιρετών αρχών. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, η κυβέρνηση επιχειρεί να δημιουργήσει «τοπικούς ηγέτες μειοψηφίας», ανίσχυρους απέναντι στην κεντρική εξουσία και εξαρτημένους από τις κυβερνητικές επιλογές. 

 

Ο Γιώργος Μουλκιώτης υπογράμμισε ακόμη ότι ο νέος Κώδικας δεν αντιμετωπίζει τα πραγματικά προβλήματα της Αυτοδιοίκησης, καθώς δεν αποκαθιστά τους θεσμοθετημένους πόρους που έχουν αφαιρεθεί, δεν ενισχύει τα χρηματοδοτικά εργαλεία των ΟΤΑ και δεν επιλύει το οξύ πρόβλημα της υποστελέχωσης. Αντίθετα, όπως επισήμανε, η διατήρηση του απόλυτου ελέγχου των προσλήψεων από το κεντρικό κράτος οδηγεί τους Δήμους και τις Περιφέρειες σε αδιέξοδο και ανοίγει τον δρόμο για περαιτέρω ιδιωτικοποίηση δημοτικών υπηρεσιών. 

 

Σημαντικό μέρος της παρέμβασής του αφιερώθηκε και στη συρρίκνωση της δημοκρατικής λειτουργίας των συλλογικών οργάνων της Αυτοδιοίκησης. Όπως σημείωσε, περιορίζεται ο ρόλος των Δημοτικών και Περιφερειακών Συμβουλίων, αποδυναμώνεται η διαδικασία λογοδοσίας, μειώνονται οι δυνατότητες πολιτικού ελέγχου και καταργούνται θεμελιώδη δικαιώματα των αιρετών, γεγονός που, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «πνίγει την τοπική δημοκρατία». 

 

Παρουσίασε παράλληλα τη διαφορετική πρόταση του ΠΑΣΟΚ για μια πραγματικά ισχυρή Αυτοδιοίκηση, βασισμένη στην αποκέντρωση εξουσιών, στη μεταφορά πόρων και αρμοδιοτήτων, στην οικονομική αυτοτέλεια των ΟΤΑ, στην εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Χάρτη Τοπικής Αυτονομίας και στη στήριξη Δημοτικών και Περιφερειακών Αρχών με ισχυρή δημοκρατική νομιμοποίηση. Όπως υπογράμμισε, η πολιτική αλλαγή προϋποθέτει ένα νέο μοντέλο πολυεπίπεδης δημοκρατικής διακυβέρνησης, όπου η Αυτοδιοίκηση αποτελεί τον βασικό πυλώνα ενός σύγχρονου δημοκρατικού κράτους.

 

Κλείνοντας την ομιλία του, τόνισε ότι ο συγκεκριμένος Κώδικας είναι ασύμβατος με το όραμα μιας πραγματικά ισχυρής και αυτόνομης Αυτοδιοίκησης και επανέλαβε ότι το ΠΑΣΟΚ δεσμεύεται να προχωρήσει σε μια ουσιαστική θεσμική μεταρρύθμιση, η οποία θα αποκαταστήσει τη δημοκρατική νομιμοποίηση, την οικονομική αυτοτέλεια και τον αναπτυξιακό ρόλο των Δήμων και των Περιφερειών προς όφελος των τοπικών κοινωνιών.

 

Δείτε ολόκληρη την ομιλία εδώ.

12η Συνάντηση Χορωδιών Δαύλειας υπο την αιγίδα του Ομίλου της Unesco Πειραιώς και Νήσων

 


Γιώργος Μουλκιώτης: «Κυβερνητική κατάρρευση στις αγροτικές ενισχύσεις – Αγρότες χωρίς πληρωμές, χωρίς ΟΣΔΕ, χωρίς προοπτική»



 

Την πλήρη αποτυχία της κυβέρνησης να διαχειριστεί ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία στήριξης του πρωτογενούς τομέα αναδεικνύει με κοινοβουλευτική του παρέμβαση ο Βουλευτής Βοιωτίας ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, Γιώργος Μουλκιώτης, καταθέτοντας ερώτηση προς τους αρμόδιους Υπουργούς για το αδιέξοδο που έχει δημιουργηθεί στις αγροτικές ενισχύσεις και στις δηλώσεις ΟΣΔΕ 2026.

 

Η εικόνα που επικρατεί σήμερα στον αγροτικό χώρο συνιστά μνημείο κυβερνητικής ανικανότητας. Χιλιάδες παραγωγοί παραμένουν εγκλωβισμένοι σε ένα καθεστώς διαρκούς αβεβαιότητας, με εκκρεμείς πληρωμές, προβληματικούς ελέγχους, δυσλειτουργικά πληροφοριακά συστήματα και χωρίς καμία αξιόπιστη ενημέρωση για το πότε θα αποκατασταθεί η ομαλότητα.

 

Παρά τις θριαμβολογίες και τις διαβεβαιώσεις των κυβερνητικών στελεχών, η πραγματικότητα στην ύπαιθρο είναι αμείλικτη. Οι ενισχύσεις καθυστερούν, οι υποχρεώσεις των παραγωγών συσσωρεύονται, το κόστος παραγωγής παραμένει ασφυκτικό και η κυβέρνηση εξακολουθεί να παρακολουθεί αμήχανη τις εξελίξεις, αδυνατώντας να δώσει ουσιαστικές λύσεις.

 

Ακόμη πιο αποκαλυπτικό της προχειρότητας και της αποδιοργάνωσης που επικρατεί είναι το γεγονός ότι βρισκόμαστε ήδη στο τέλος Ιουνίου χωρίς να έχει καν ξεκινήσει η διαδικασία υποβολής των δηλώσεων ΟΣΔΕ 2026. Πρόκειται για μια πρωτοφανή καθυστέρηση που εκθέτει τη χώρα, υπονομεύει τον προγραμματισμό των πληρωμών και στερεί από τους παραγωγούς τη δυνατότητα έγκαιρης πρόσβασης στην Κάρτα Αγρότη και στα απαραίτητα χρηματοδοτικά εργαλεία.

Η κατάσταση αυτή δεν είναι αποτέλεσμα κάποιας εξωγενούς κρίσης. Είναι το αποτέλεσμα πολιτικών επιλογών, διοικητικής ανεπάρκειας και της συστηματικής υποβάθμισης κρίσιμων μηχανισμών που στηρίζουν το αγροτικό εισόδημα. Η κυβέρνηση οφείλει να σταματήσει να μεταθέτει ευθύνες και να δώσει συγκεκριμένες απαντήσεις για το ύψος των εκκρεμών πληρωμών, το χρονοδιάγραμμα καταβολής τους, την έναρξη του ΟΣΔΕ 2026 και τα μέτρα που προτίθεται να λάβει για να αποτρέψει την περαιτέρω οικονομική ασφυξία των παραγωγών.

 

Ο Βοιωτός Βουλευτής δήλωσε σχετικά:

«Ο πρωτογενής τομέας δεν αντέχει άλλη εγκατάλειψη. 

Οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι της χώρας δεν ζητούν προνόμια. Ζητούν τα αυτονόητα: συνέπεια, αξιοπιστία και ένα κράτος που να μπορεί να ανταποκριθεί στις στοιχειώδεις υποχρεώσεις του. 

Σήμερα, δυστυχώς, η κυβέρνηση αποδεικνύεται κατώτερη των περιστάσεων».

«Επιχειρώ Στερεά»: Νέα δράση ενίσχυσης έως 75% για ΜμΕ στη Στερεά Ελλάδα – Η περίοδος υποβολής αιτήσεων ορίζεται έως 18 Σεπτεμβρίου 2026


Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας ανακοινώνει την υλοποίηση της νέας δράσης «Επιχειρώ Στερεά», στο πλαίσιο του Προγράμματος «Στερεά Ελλάδα 2021–2027» και με συγχρηματοδότηση από ευρωπαϊκούς και εθνικούς πόρους, με συνολικό προϋπολογισμό που δύναται να φτάσει έως και τα 16.000.000 ευρώ.

Η δράση αφορά αποκλειστικά υφιστάμενες πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις (ΜμΕ) που δραστηριοποιούνται εντός της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας και στοχεύει στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας, της καινοτομίας και της βιώσιμης ανάπτυξής τους.

Στο πλαίσιο της παρέμβασης, χρηματοδοτούνται επενδυτικά σχέδια που σχετίζονται με τον εκσυγχρονισμό επιχειρήσεων, τον ψηφιακό μετασχηματισμό, την αναβάθμιση παραγωγικών διαδικασιών, την ενίσχυση της εξωστρέφειας, καθώς και δράσεις που συμβάλλουν στην πράσινη μετάβαση, την εξοικονόμηση ενέργειας και την εφαρμογή αρχών κυκλικής οικονομίας.

Το ύψος της επιχορήγησης κυμαίνεται έως 75% για καθεστώς de minimis, ενώ ο επιλέξιμος προϋπολογισμός των επενδυτικών σχεδίων ανέρχεται από 30.000€ έως 400.000€ (και έως υψηλότερα όρια υπό συγκεκριμένο κανονιστικό πλαίσιο ΓΑΚ).

Η περίοδος υποβολής αιτήσεων ορίζεται από 18 Μαΐου 2026 έως 18 Σεπτεμβρίου 2026.

Στόχος της δράσης είναι η ουσιαστική ενίσχυση της τοπικής επιχειρηματικότητας, η αύξηση της απασχόλησης και η δημιουργία ισχυρών και ανθεκτικών επιχειρήσεων που θα συμβάλλουν στη συνολική ανάπτυξη της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας.

https://www.andia.gr/field-collection/field-notices-pgrs-infos/312

Μια νέα εποχή ανάπτυξης για την ΑΔΜΗΕ Συμμετοχών και τον ΑΔΜΗΕ - Γιάννης Καράμπελας: "Από το 2019 και μετά, η Ελλάδα δεν είναι η ίδια. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης και οι Κυβερνήσεις του έχουν καταστήσει την πατρίδα μας διεθνές επενδυτικό κέντρο"



Μια ιστορική στιγμή για την ΑΔΜΗΕ Συμμετοχών Α.Ε. σηματοδότησε η έναρξη διαπραγμάτευσης των νέων μετοχών που εκδόθηκαν στο πλαίσιο της επιτυχημένης αύξησης μετοχικού κεφαλαίου ύψους €530 εκατ. στο Euronext Athens.

Σε ειδική τελετή, παρουσία εκπροσώπων της Πολιτείας, της αγοράς και της διοίκησης της εταιρείας, αναδείχθηκε η δυναμική του Ομίλου και η εμπιστοσύνη της επενδυτικής κοινότητας στη στρατηγική του. Στην εκδήλωση παρέστησαν ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σταύρος Παπασταύρου, η Πρόεδρος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, Βασιλική Λαζαράκου, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Euronext Athens, Γιάννος Κοντόπουλος, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΔΜΗΕ Συμμετοχών, Ιωάννης Καράμπελας, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΑΔΜΗΕ, Μάνος Μανουσάκης, καθώς και μέλη των διοικητικών ομάδων, στελέχη και συνεργάτες.




Στο επίκεντρο της ημέρας βρέθηκε ο Ιωάννης Καράμπελας, ο οποίος υπογράμμισε ότι η επιτυχία της συναλλαγής αποτελεί αποτέλεσμα στρατηγικού σχεδιασμού, σταθερής διοίκησης και συλλογικής προσπάθειας, επιβεβαιώνοντας παράλληλα την ισχυρή εμπιστοσύνη που απολαμβάνει η εταιρεία από την ελληνική και διεθνή επενδυτική κοινότητα.

Κατά τον χαιρετισμό του, δήλωσε:

«Η σημερινή ημέρα είναι συγκλονιστική για την ΑΔΜΗΕ Συμμετοχών Α.Ε..

Είναι η μέρα της αναγνώρισης από το επενδυτικό κοινό της σημαντικής δουλειάς της IPTO-Independent Power Transmission Operator, αλλά και της σταθερότητας και της διαφάνειας της ΑΔΜΗΕ Συμμετοχών.

Ο ΑΔΜΗΕ, με αποδεδειγμένη εμπειρία, θα ήθελα να θυμίσω ότι τα τελευταία 8 χρόνια έχει κατασκευάσει 8 υποθαλάσσιες διασυνδέσεις και με το ξεκάθαρο business plan για την περίοδο 2026–2029 που δημοσιεύσαμε και παρουσιάσαμε στην εγχώρια και διεθνή επενδυτική κοινότητα, προκάλεσε αυτή τη μεγάλη ζήτηση, η οποία έφτασε να καλύπτει περίπου 16 φορές τη δημόσια προσφορά.

Σημαντικός, επίσης, παράγοντας της σημερινής επιτυχίας είναι το οικονομικό περιβάλλον στο οποίο κινείται πλέον η χώρα.

Από το 2019 και μετά, η Ελλάδα δεν είναι η ίδια.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης και οι Κυβερνήσεις του, με σκληρή και συντονισμένη δουλειά, έχουν καταστήσει την Πατρίδα μας διεθνές επενδυτικό κέντρο.

Κλείνοντας, θα ήταν παράλειψη να μην αναφερθώ στη στήριξη του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας και συγκεκριμένα στον Υπουργό, κ. Σταύρο Παπασταύρου, ο οποίος εκτός από φυσικός εκπρόσωπος της πλειοψηφίας των μετόχων, ήταν και καθοδηγητής μας στην προσπάθεια ολοκλήρωσης της Αύξησης Μετοχικού Κεφαλαίου».

Παράλληλα, σχολιάζοντας την ολοκλήρωση της συναλλαγής, ο κ. Καράμπελας σημείωσε:

«Η επιτυχής ολοκλήρωση αυτής της συναλλαγής αντανακλά την εμπιστοσύνη τόσο των Ελλήνων όσο και των διεθνών επενδυτών στον ΑΔΜΗΕ Συμμετοχών, τον ΑΔΜΗΕ και τη μακροπρόθεσμη στρατηγική μας. Τα κεφάλαια που θα αντληθούν θα στηρίξουν ένα μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα που ενισχύει το σύστημα μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας της Ελλάδας, ενισχύει την ενεργειακή ασφάλεια και επιταχύνει την ενεργειακή μετάβαση σε όλη την Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή».

Η ισχυρή επενδυτική ζήτηση και η ευρεία συμμετοχή της αγοράς αναδεικνύουν τη στρατηγική σημασία των έργων που υλοποιεί ο ΑΔΜΗΕ και ανοίγουν τον δρόμο για τη νέα φάση ανάπτυξης της εταιρείας. Τα έσοδα της συναλλαγής θα στηρίξουν τη συμμετοχή της ΑΔΜΗΕ Συμμετοχών στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου του ΑΔΜΗΕ και θα συμβάλουν στην υλοποίηση ενός από τα μεγαλύτερα επενδυτικά προγράμματα μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας στην Ευρώπη.

Μια επιτυχία που αποτυπώνει τη συντονισμένη προσπάθεια διοίκησης, στελεχών, συνεργατών και θεσμικών φορέων και σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας περιόδου ανάπτυξης και δημιουργίας αξίας για την Ελλάδα και τον ενεργειακό της ρόλο στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.