Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2024

Ορίστηκαν οι Αντιδήμαρχοι του Δήμου Ορχομενού



Ανακοινώθηκαν την Πέμπτη, 4 Ιανουαρίου 2024 τα ονόματα των Αντιδημάρχων του Δήμου Ορχομενού που θα ασκήσουν τα καθήκοντά τους έως 31/12/2024 για τους κκ. Βαγενά, Μονοχάρη, Καραβαγγέλη και Νταντούμη και έως 3/1/2025 για τον κ. Φουρτάκα.

Οι θεματικοί Αντιδήμαρχοιορίστηκαν από τον Δήμαρχο Ορχομενού κ. Γιώργο Τζαβάρα, μεταβιβάζοντάς τους αρμοδιότητες ως εξής :

 1. Τον Δημήτριο Βαγενά ως Αντιδήμαρχο με αρμοδιότητες, ήτοι:

Καθαριότητας, Πρασίνου, Ηλεκτροφωτισμού και Τεχνικού Τομέα  Ύδρευσης και ιδίως :

α. Την εποπτεία και ευθύνη της Καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων, και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού, που απαιτούνται κάθε φορά σε κεντρικό επίπεδο.

β. Την ευθύνη συντήρησης και καλλωπισμού όλων των χώρων πρασίνου.

γ. Την εποπτεία –συντήρηση του ηλεκτροφωτισμού του Δήμου. Την εποπτεία εκτέλεσης έργων ηλεκτροφωτισμού – επεκτάσεις δημοτικού φωτισμού, αλλαγή λαμπτήρων – τεχνικών συνεργείων και των συνοδών οχημάτων του Δήμου .

δ. Την ευθύνη της Συντήρησης και Επισκευής Ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, και Διαχείρισης Υλικών, ανταλλακτικών μηχανολογικού εξοπλισμού και γενικότερα την εποπτεία του μηχανοστασίου του Δήμου.

Την παρακολούθηση των εθνικών κοινοτικών προγραμμάτων και αξιοποίηση αυτών που αφορούν στα αντικείμενα αρμοδιότητάς τους.

 

2.Τον Ευθύμιο Μονοχάρη ως Αντιδήμαρχο με αρμοδιότητες, ήτοι:

α) Της Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης

β) Αθλητισμού

γ) Άρδευσης

δ) Κοιμητηρίου   Ορχομενού

ε)  Αναπλήρωση αρμοδιοτήτων  Πολιτικής Προστασίας

Την εισήγηση θεμάτων της αρμοδιότητάς του στα Συλλογικά Όργανα του Δήμου από κοινού με τους Προϊσταμένους των αρμόδιων Διευθύνσεων.

 Τη συνεργασία με τον Δήμαρχο , τους υπολοίπους Αντιδημάρχους και
τους Εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους σε περιπτώσεις συναρμοδιότητας για την καλύτερη προώθηση και οργάνωση του Δημοτικού Έργου

Την υπογραφή εγγράφων με εξουσιοδότηση ως κατωτέρω:

-Σχετικών με τις ως άνω αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου

-Την υπογραφή πιστοποιητικών και βεβαιώσεων Αστικής και Δημοτολογικής κατάστασης των φυσικών προσώπων.

-Την θεώρηση γνησίου υπογραφών.

 

3. Την  Βασιλική Καραβαγγέλη ως Αντιδήμαρχο με αρμοδιότητες, ήτοι:

α. Πολιτισμού, Τουριστικής Ανάπτυξης, Τουριστικής προβολής του Δήμου και ιδίως:

Τον σχεδιασμό  για την εφαρμογή πολιτικών, προγραμμάτων και δράσεων στον τομέα του πολιτισμού  και της τουριστικής ανάπτυξης και τουριστικής προβολής, για την προστασία του τοπικού πολιτισμού, την προβολή των πολιτιστικών και τουριστικών  αγαθών και των πολιτιστικών έργων που  υπάρχουν ή παράγονται σε τοπικό επίπεδο.

β. Την εποπτεία της Ύδρευσης σε ότι αφορά τον διοικητικό – οικονομικό τομέα της .

Στην παρακολούθηση των εθνικών κοινοτικών προγραμμάτων και αξιοποίηση αυτών που αφορούν στα αντικείμενα αρμοδιότητάς της.

Στην εκπροσώπηση του Δήμου σε κάθε είδους συναντήσεις, συνέδρια κ.λ.π.

 Την εισήγηση θεμάτων της αρμοδιότητάς της στα Συλλογικά Όργανα του Δήμου από κοινού με τους Προϊσταμένους των αρμόδιων Διευθύνσεων.
 Τη συνεργασία με τον Δήμαρχο , τους υπολοίπους Αντιδημάρχους και τους Εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους σε περιπτώσεις συναρμοδιότητας για την καλύτερη προώθηση και οργάνωση του
Δημοτικού Έργου

Την υπογραφή εγγράφων με εξουσιοδότηση ως κατωτέρω:

-Σχετικών με τις ως άνω αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου

-Την υπογραφή πιστοποιητικών και βεβαιώσεων Αστικής και Δημοτολογικής κατάστασης των φυσικών προσώπων.

-Την θεώρηση γνησίου υπογραφών.

4.Τον Ιωάννη Νταντούμη ως Αντιδήμαρχο με αρμοδιότητες, ήτοι:

α. Πολιτικής Προστασίας, & Αδέσποτων Ζώων και ιδίως τον  συντονισμό και την επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας και την εποπτεία, ευθύνη  και  τις δράσεις για τα αδέσποτα ζώα.

Την παρακολούθηση των εθνικών κοινοτικών προγραμμάτων και αξιοποίηση αυτών που αφορούν στα αντικείμενα αρμοδιότητάς του.

Την εκπροσώπηση του Δήμου σε κάθε είδους συναντήσεις, συνέδρια κ.λ.π.

Την εισήγηση θεμάτων της αρμοδιότητάς του στα Συλλογικά Όργανα
του Δήμου από κοινού με τους Προϊσταμένους των αρμόδιων Διευθύνσεων.

 Τη συνεργασία με τον Δήμαρχο, τους υπολοίπους Αντιδημάρχους και
τους Εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους σε περιπτώσεις συναρμοδιότητας για την καλύτερη προώθηση και οργάνωση του Δημοτικού Έργου.

Την υπογραφή εγγράφων με εξουσιοδότηση ως κατωτέρω:

-Σχετικών με τις ως άνω αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου

-Την υπογραφή πιστοποιητικών και βεβαιώσεων Αστικής και Δημοτολογικής κατάστασης των φυσικών προσώπων.

-Την θεώρηση γνησίου υπογραφών.

5. Τον Ιωάννη Φουρτάκα  ως έμμισθο Αντιδήμαρχο Ορχομενού σύμφωνα με τις προβλέψεις του άρθρου 47 του Ν.4647/ 2019 και του άρθρου 3 του Ν.5056/2023, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου από 4/1/2024 έως 3/1/2025, και του μεταβιβάζει:

α . Κατά τόπο τις αρμοδιότητες στη Δημοτική Ενότητα Ακραιφνίας:

1. Έχει την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.

2. Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική
ενότητα.
3. Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα Ακραιφνίας.

4. Συνεργάζεται με τους προέδρους των κοινοτήτων Ακραιφνίας για την επίλυση των προβλημάτων τους.

7. Την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των πολιτών για θέματα της δημοτικής ενότητας Ακραιφνίας.
8. Την τέλεση πολιτικών γάμων στη Δημοτική Ενότητα Ακραιφνίας.

9. Την Εποπτεία και τον έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός των περιουσιακών στοιχείων της Δημοτικής Ενότητας Ακραιφνίας.

10. Την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο με τα μέσα που θα οριστούν από αυτόν, για τα εξής:
Της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας της δημοτικής ενότητας, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων, και της εποπτείας του προσωπικού που θα οριστεί να παρέχει υπηρεσίες εντός της δημοτικής ενότητας στα ανωτέρω αντικείμενα.

Την παρακολούθηση των εθνικών κοινοτικών προγραμμάτων και αξιοποίηση αυτών που αφορούν στα αντικείμενα αρμοδιότητάς του.

Την εκπροσώπηση του Δήμου σε κάθε είδους συναντήσεις, συνέδρια κ.λ.π.

 Την εισήγηση θεμάτων της αρμοδιότητάς του στα Συλλογικά Όργανα του Δήμου από κοινού με τους Προϊσταμένους των αρμόδιων Διευθύνσεων.
 Τη συνεργασία με τον Δήμαρχο , τους υπολοίπους Αντιδημάρχους καιτους Εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους σε περιπτώσειςσυναρμοδιότητας για την καλύτερη προώθηση και οργάνωση του
Δημοτικού Έργου

Την υπογραφή εγγράφων με εξουσιοδότηση ως κατωτέρω:

-Σχετικών με τις ως άνω αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου

-Την υπογραφή πιστοποιητικών και βεβαιώσεων Αστικής και Δημοτολογικής κατάστασης των φυσικών προσώπων.

-Την θεώρηση γνησίου υπογραφών.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου