Ευχαριστήριο από τον Σύλλογο "Άσκηση, Ψυχαγωγία, Υγεία" Ορχομενού στον εφημέριο π. Νεκτάριο και το Εκκλησιαστικό Συμβούλιο του Ι.Ν. "Παναγία η Σκριπού" - Έκαναν πράξη το "όνειρο" του αείμνηστου π. Χαράλαμπου και λάμπρυναν την 80χρονη επέτειο της 10ης Σεπτεμβρίου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου