Τρίτη 19 Απριλίου 2016

Με επιτυχία έκλεισε το πρώτο εξάμηνο λειτουργίας του Υποστηρικτικού Δικτύου Ενημέρωσης όλων των Δήμων της Χώρας -HELP DESK- στην ΚΕΔΕ

Γ.Πατούλης: «Θα συνεχίσουμε την προσπάθεια με σταθερό προσανατολισμό την αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών προς όλους τους Δήμους-μέλη»
Μεγάλη ήταν η ανταπόκριση των Δήμων στην πρωτοβουλία του Προέδρου της ΚΕΔΕ Γιώργου Πατούλη να συσταθεί, στα γραφεία της Ένωσης, ένα ολοκληρωμένο Υποστηρικτικό Δίκτυο Ενημέρωσης όλων των Δήμων της Χώρας , υπό τη μορφή HELP DESK.
Ειδικότερα το πρώτο εξάμηνο λειτουργίας του το Help Desk δέχθηκε και εξυπηρέτησε συνολικά 325 αιτήματα από 103 Δήμους σε όλη τη χώρα. Αναλυτικά τα αιτήματα κατανέμονται σε συγκεκριμένες θεματικές ενότητες ως εξής:
ΘΕΣΜΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ: 113
ΝΟΜΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ: 62
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ: 32
 ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ - ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ: 4
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ: 64
ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ: 23
 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ: 16
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΑ - ΕΣΠΑ - ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ: 9
Η σύσταση του Δικτύου Ενημέρωσης εντάσσεται σε μία σειρά πρωτοβουλιών που αναλαμβάνει η ΚΕΔΕ, στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων της, αντιλαμβανόμενη τις ανάγκες των Δήμων - μελών της για παροχή άμεσης κι έγκυρης ενημέρωσης πάνω σε ζητήματα που αφορούν την εύρυθμη λειτουργία τους. Η συγκεκριμένη υπηρεσία αναλαμβάνει να συγκεντρώνει, καταγράφει και να δίνει άμεσες απαντήσεις και λύσεις (το αργότερο εντός 24 ωρών) σε τρέχοντα θέματα που απασχολούν τους Δήμους, αντιμετωπίζοντάς τα υπεύθυνα, με επιστημονικό και τεκμηριωμένο τρόπο, αξιοποιώντας ταυτόχρονα το επιστημονικό δυναμικό που στελεχώνει τις υπηρεσίες της Κ.Ε.Δ.Ε.
 Για τη λειτουργία του HELP DESK, στην ΚΕΔΕ, είναι στη διάθεση των Δήμων:
· Δύο (2) απευθείας τηλεφωνικές γραμμές ( 210-3800682 & 2132147577).
 · Μια (1) τηλεφωνική γραμμή fax ( 210 – 3307183)
· Ένας (1) λογαριασμός ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: kedkegr@gmail.com .
Παράλληλα όμως με τη λειτουργία του τηλεφωνικού υποστηρικτικού δικτύου, οι Δήμοι έχουν τη δυνατότητα μέσα από την ηλεκτρονική σελίδα της Κ.Ε.Δ.Ε. ( www.kedke.gr) να έχουν άμεση και καθημερινή ενημέρωση για θέματα της  Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
 Επιπλέον, είναι προς αξιοποίηση και το πληροφοριακό υλικό που προσφέρεται μέσα από το ηλεκτρονικό περιοδικό www.localit.gr, όπου συμπεριλαμβάνονται θέματα επικαιρότητας, και γενικότερης αυτοδιοικητικής ύλης με ειδικά ρεπορτάζ και αφιερώματα.

Σχολιάζοντας τη μεγάλη ανταπόκριση των Δήμων στη νέα υπηρεσία ενημέρωσης της ΚΕΔΕ ο κ. Πατούλης τόνισε χαρακτηριστικά:
«Εκφράζω την ιδιαίτερη ικανοποίηση μου, που η πρωτοβουλία μας να ενισχύσουμε την παροχή ενημερωτικών υπηρεσιών προς τους Δήμους, απέδωσε.

Στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε ένα χρήσιμο εργαλείο για όλους τους Δήμους της χώρας, σε μία προσπάθεια να διευκολύνουμε την ικανοποίηση των λειτουργικών τους αναγκών και κατ’ επέκταση τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες. Θα συνεχίσουμε την προσπάθεια αναλαμβάνοντας και άλλες σχετικές πρωτοβουλίες, με σταθερό προσανατολισμό την αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών προς όλους τους Δήμους-μέλη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου