Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

Στην ολομέλεια η υποστελέχωση της ΔΟΥ Θηβών ύστερα από επίκαιρη ερώτηση του Γ. Σταθά

Συζητήθηκε στις  20 Νοεμβρίου 2014, στην Ολομέλεια του Κοινοβουλίου, επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Βοιωτίας του ΣΥΡΙΖΑ, Γιάννη Σταθά, με θέμα «Σε καθεστώς απαξίωσης και τραγικής υποστελέχωσης η ΔΟΥ Θήβας».
Ο Υφυπουργός Οικονομικών κ. Γεώργιος Μαυραγάνης ανέφερε στη πρωτολογία του ότι «Με βάση την ενημέρωση που μας έχει δώσει η αρμόδια Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανθρώπινου Δυναμικού της Γενικής Γραμματείας Εσόδων, όντως υπήρξε στενότητα προσωπικού λόγω του μεγάλου αριθμού συνταξιοδοτήσεων που έχει συμβεί τα τελευταία χρόνια και έχει πλήξει και τη ΔΟΥ Θήβας. Επίσης, έχει προτεραιότητα η τοποθέτηση των ελεγκτών σε ΔΟΥ, οι οποίες έχουν ελεγκτικό έργο, προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος της είσπραξης των δημοσίων εσόδων και των φορολογικών ελέγχων. Η ΔΟΥ Θήβας είναι ΔΟΥ Α΄-Β΄ τάξεως επιπέδου διεύθυνσης, στην οποία δεν λειτουργούν τμήματα ελέγχου και δικαστικού και αυτές οι αρμοδιότητες έχουν περάσει, όπως γνωρίζετε, στη ΔΟΥ Λειβαδιάς. Με απόφαση της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων κατανέμονται οργανικές θέσεις της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων σύμφωνα με το νέο οργανόγραμμα του Υπουργείου Οικονομικών και αποτέλεσμα αυτής της απόφασης είναι ότι κατανεμήθηκαν στη ΔΟΥ Θήβας είκοσι τρεις θέσεις εφοριακών, εννέα κατηγορίας ΠΕ, τρεις κατηγορίας ΤΕ και έντεκα κατηγορίας ΔΕ και μία θέση επιμελητή κατηγορίας ΥΕ. Σημειώνεται ότι με την εν λόγω απόφαση δεν προβλέπεται καμία θέση για τους κλάδους πληροφορικής, διοικητικού, οικονομικού και προσωπικού ηλεκτρονικών υπολογιστών. Σήμερα στη ΔΟΥ Θήβας βεβαίως υπηρετούν λιγότεροι υπάλληλοι απ’ ότι είναι οι οργανικές θέσεις. Έχοντας λάβει υπόψη το νέο οργανόγραμμα και τη νέα κατανομή των θέσεων, η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων εξετάζει στο μέτρο του δυνατού όλες τις εναλλακτικές λύσεις στο πλαίσιο της νομοθεσίας –μετακινήσεις, αποσπάσεις και μεταθέσεις - ώστε να καλυφθούν επαρκώς τα κενά και να αντιμετωπιστούν τα λειτουργικά προβλήματα, έτσι ώστε να ασκείται αποτελεσματικά το έργο της υπηρεσίας και σ’ αυτήν τη ΔΟΥ».
Στη δευτερολογία του, ο κ. Μαυραγάνης συμπλήρωσε ότι «Μετά την κατανομή των οργανικών θέσεων η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων, η οποία όπως γνωρίζετε είναι αρμόδια για τις ΔΟΥ και για τα τελωνεία της χώρας, λαμβάνει μέριμνα, έτσι ώστε με όλες τις εναλλακτικές λύσεις που σας ανέφερα –μετακινήσεις, αποσπάσεις ή και μεταθέσεις- να πληρωθούν οι θέσεις που έχουν κατανεμηθεί στη ΔΟΥ Θήβας και να συμπληρωθούν όλες αυτές οι θέσεις με το κατάλληλο ανθρώπινο δυναμικό. Επίσης, από ό,τι γνωρίζουμε –και αυτό είναι στην αρμοδιότητα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων-, προχωρούν και τοποθετήσεις διευθυντών, όπου υπάρχει έλλειψη. Θα ήθελα επίσης να ενημερώσω ότι για την περαιτέρω ενίσχυση της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων έχει υποβληθεί αίτημα από το Υπουργείο Οικονομικών το Σεπτέμβριο του 2014, περί έγκρισης για την κίνηση διαδικασιών πρόσληψης πεντακοσίων υπαλλήλων κατηγορίας ΠΕ του κλάδου εφοριακών, προκειμένου να καλυφθούν ανάγκες της Γραμματείας σε όλη τη χώρα. Για τις ανωτέρω προσλήψεις έχει ήδη εκδοθεί η εγκριτική απόφαση της Επιτροπής τον Οκτώβριο. Συνεπώς, πέραν της κατάλληλης χρησιμοποίησης του υπάρχοντος δυναμικού, έτσι ώστε να πληρωθούν τα κενά με βάση τις οργανικές θέσεις που έχουν κατανεμηθεί στις διάφορες ΔΟΥ, θα ενισχυθεί και περαιτέρω από τις προσλήψεις αυτές, οι οποίες προχωρούν».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου