Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2014

Νέο σεμινάριο υλοποίησε το Επιμελητήριο Βοιωτίας με θέμα «Πώς θα Μεγιστοποιήσετε τις Εισπράξεις Οφειλών»


Ένα ακόμη εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τη συνδρομή της Ελληνικής Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ), και την συνεργασία του Σωματείου Ιδιοκτητών Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης Βοιωτίας και του Συλλόγου Ιδιοκτητών Κέντρων Ξένων Γλωσσών Βοιωτιας, διοργάνωσε το Επιμελητήριο Βοιωτίας στις 18 Οκτωβρίου 2014 με θέμα: «Ο ΚΟΚΟΡΑΣ, ΤΟ TANGO ΚΑΙ Ο CENTER BACK» ή «Πώς θα Μεγιστοποιήσετε τις Εισπράξεις Οφειλών». Τους εκπαιδευόμενους καλωσόρισε ο Οικονομικός Επόπτης του Επιμελητηρίου Βοιωτίας και Υπεύθυνος των Προγραμμάτων κ. Λουκάς Παπαχαραλάμπους.




Εισηγητής του σεμιναρίου ήταν  ο κ. Δημήτρης Σεραφειμίδης, πτυχιούχος στην Διοίκηση Επιχειρήσεων και Marketing από το Αμερικανικό Κολλέγιο της Ελλάδας – Deree College, κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών (Μ.Β.Α.) στο ίδιο αντικείμενο από το Πανεπιστήμιο του Rochester της Νέας Υόρκης και ανώτερο στέλεχος Πωλήσεων και Μάρκετινγκ σε πολυεθνικές και ελληνικές επιχειρήσεις, στην αγορά αυτοκινήτου και πληροφορικής.
Ο σκοπός του σεμιναρίου ήταν  να παρουσιάσει στους συμμετέχοντες μια συνολική θεώρηση της πιστωτικής και εισπρακτικής πολιτικής της επιχείρησης, να εξετάσει τις δυσκολίες είσπραξης των οφειλών του πελάτη και να αναπτύξει μεθόδους και εργαλεία, που θα βοηθήσουν τους συμμετέχοντες στην ευκολότερη και γρηγορότερη είσπραξη των οφειλομένων.
Ο σημερινός επιχειρηματίας οφείλει να γνωρίζει όχι μόνο τις κατάλληλες τεχνικές είσπραξης χρηματικών οφειλών, αλλά και να προετοιμάζει κατάλληλα τη διαπραγματευτική του θέση έναντι των οφειλετών του. Η τέχνη της πειθούς καθώς και οι στρατηγικές επικοινωνίας αποτελούν τα βασικά εφόδια κάθε επιχειρηματία, όταν βρεθεί στο σημείο να απαιτήσει τα χρήματά του από τους οφειλέτες του.
 Κατά τη διάρκεια του προγράμματος επιμόρφωσης,  αναλύθηκαν  τα σχετικά ζητήματα, έχοντας την παρακάτω δομή:
·         Προϋποθέσεις επιτυχίας
·         Η ψυχολογία του οφειλέτη (γιατί δεν πληρώνει; γιατί πληρώνει;)
·         Οι 3 χρυσοί κανόνες
·         Μέθοδοι και οργάνωση
·         Αποτελεσματική χρήση τηλεφώνου
·         Η μαγική ερώτηση
·         Χειρισμός προφάσεων – αντιρρήσεων
·         Μικρά μυστικά και συνηθισμένα λάθη


Η συμμετοχή στο σεμινάριο ήταν  δωρεάν, για τα μέλη του Επιμελητηρίου Βοιωτίας, με απαραίτητη προϋπόθεση, την ταμειακή τους ενημερότητα (οικονομικό έτος 2013) και τηρήθηκε σειρά προτεραιότητας και θα προηγηθούν τα μέλη του Σωματείου Ιδιοκτητών Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης Βοιωτίας και του Συλλόγου Ιδιοκτητών Κέντρων Ξένων Γλωσσών Βοιωτιας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου