Επιμένουν στο ποτέ τις Κυριακές οι έμποροι και στη Λιβαδειά
Τον αφανισμό και τα λουκέτα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις φέρνει σύμφωνα με τον πρόεδρο του εμπορικού συλλόγου Λιβαδειάς το νομοσχέδιο που προβλέπει τα καταστήματα να είναι ανοιχτά όλες τις Κυριακές.Ο κ. Κώστας Παπασπύρου και η ΕΣΕΕ κατηγορηματικά λένε «ποτέ τις Κυριακές» και χαρακτηρίζουν το νομοσχέδιο μέτρο για την ενίσχυση και μόνο των πολυκαταστημάτων. Πηγή www.lamiastar.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου