Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Αναβάλλεται η κινητοποίηση των αγροτών στο Κάστρο!


agrto-90Την αναβολή της προγραμματισμένης κινητοποίησης στο Κάστρο Βοιωτίας αποφάσισε πριν από λίγο η γενική συνέλευση των αγροτών του Ορχομενού.
Τα έντονα καιρικά φαινόμενα που επικρατούν αυτή τη στιγμή και κυρίως τα γεγονότα που σημειώθηκαν χθες στην Ανθήλη και η διαδικασία του αυτοφώρου που θα λάβει χώρα στη 1.00 το μεσημέρι στα δικαστήρια της Λαμίας, οδήγησαν τους συναδέλφους τους Βοιωτούς να εκδώσουν ψήφισμα συμπαράστασης στους συλληφθέντες και να μεταφέρουν τη δική τους κινητοποίηση σε άλλη ημερομηνία που θα οριστεί μετά από νέα συνεδρίαση της Γενικής τους συνέλευσης. Διαβάστε περισσότερα στο http://viotianet.gr/?p=4634

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου