Ο Δήμος Ορχομενού σε συνεργασία με όλους τους συλλόγους , φορείς και τις ενορίες του Ορχομενού , προκειμένου να βοηθήσει συνανθρώπους μας που έχουν πραγματικά ανάγκη την δύσκολη αυτή εποχή που διανύουμε ξεκινά την συγκέντρωση τροφίμων (Μακράς διαρκείας) στις 20 Φεβρουαρίου ημέρα Τετάρτη και ώρες από 17:00 – 20:00 στο Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου Ορχομενού καλούνται όσοι πολίτες θέλουν και μπορούν να προσφέρουν να προσέλθουν .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου