Η ΠΡΩΤΗ Ηλεκτρονική Ημερήσια Εφημερίδα για τον ΟΡΧΟΜΕΝΟ και τη ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ. Διαβάζεται από την αρχή μέχρι το... τέλος! (e.s.t. 2009)
Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012
Μελέτες για έργα ύδρευσης στον Ορχομενό
Ολοκληρώθηκαν από το Δήμο Ορχομενού οι μελέτες για την αναβάθμιση όλων των αντλιοστασίων της ύδρευσης και του έργου της υδροδότησης του Λουτσίου.
Τα έργα βρίσκονται στο στάδιο της ωρίμανσης και αναμένουν την επόμενη πρόσκληση από την περιφέρεια για την ένταξή, την χρηματοδότηση και της υλοποίησή τους. Πηγή www.lamiastar.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου