Η ΠΡΩΤΗ Ηλεκτρονική Ημερήσια Εφημερίδα για τον ΟΡΧΟΜΕΝΟ και τη ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ. Διαβάζεται από την αρχή μέχρι το... τέλος! (e.s.t. 2009)
Τετάρτη 11 Απριλίου 2012
Κινητοποίηση για την κατάργηση του υποκαταστήματος του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ ΑΛΙΑΡΤΟΥ
Αύριο Μ. Πέμπτη 12-4-2012,κατόπιν απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου μας, θα αποκλειστεί συμβολικά ο ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ, από 12.00 έως 12.30μμ, ως διαμαρτυρία για την αναστολή λειτουργίας του ΙΚΑ Αλιάρτου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου