Τρίτη 5 Απριλίου 2011

Το τελικό σχέδιο για τις αποσπάσεις των Εκπαιδευτικών:Κριτήρια και μοριοδότηση – ένα σημαντικό βήμα διαφάνειας


του Σπύρου Βαζούρα Αιρετού στο Περιφερειακό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΔΕ) Βοιωτίας

Το τελικό σχέδιο της ειδικής επιτροπής–ομάδας εργασίας του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, με τη συμμετοχή εκπροσώπων των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών ΟΛΜΕ-ΔΟΕ, για τη διαμόρφωση των κριτηρίων και τη μοριοδότηση των αποσπάσεων των Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει: 1. Για τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών από Περιφερειακή Ενότητα σε Περιφερειακή Ενότητα (πρώην Νομοί), αποσπώνται - συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους - οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν στις παρακάτω περιπτώσεις, κατά σειρά προτεραιότητας: Α) Ειδικές κατηγορίες μετάθεσης Β) Σύζυγοι στρατιωτικών των Ενόπλων Δυνάμεων Γ) Αιρετοί περιφερειακοί σύμβουλοι, δήμαρχοι, δημοτικοί σύμβουλοι, πρόεδροι δημοτικών και τοπικών κοινοτήτων ή εκπρόσωποι τοπικών κοινοτήτων Δ) Σύζυγοι δικαστικών λειτουργών 2. Για τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών από Περιφερειακή Ενότητα σε Περιφερειακή Ενότητα (πρώην Νομοί) και για τις αποσπάσεις από σχολείο σε σχολείο της ίδιας Περιφερειακής Ενότητας (πρώην Νομός), λαμβάνονται υπόψη και μοριοδοτούνται: Α) Η συνολική υπηρεσία, που αποτιμάται με μια (1) μονάδα ανά έτος υπηρεσίας Β) Η συνυπηρέτηση, που αποτιμάται με δέκα (10) μονάδες Γ) Η εντοπιότητα, που αποτιμάται με τέσσερις (4) μονάδες Δ) Οι οικογενειακοί λόγοι, που αποτιμώνται ως εξής: Οι έγγαμοι εκπαιδευτικοί λαμβάνουν τέσσερις (4) μονάδες Οι εκπαιδευτικοί σε χηρεία λαμβάνουν έξι (6) μονάδες αν έχουν παιδί που είναι ανήλικο ή σπουδάζει, διαφορετικά λαμβάνουν τέσσερις (4) μονάδες. Οι εκπαιδευτικοί με μονογονεϊκή οικογένεια, λόγω απόκτησης παιδιών χωρίς να έχει προηγηθεί γάµος, λαμβάνουν έξι (6) μονάδες, εφόσον έχουν παιδί που είναι ανήλικο ή σπουδάζει. Οι εκπαιδευτικοί που είναι έγγαμοι, σε διάσταση, σε διάζευξη ή χηρεία ή με μονογονεϊκή οικογένεια λαμβάνουν πέντε (5) μονάδες για το πρώτο, έξι (6) για το δεύτερο και οκτώ (8) για το τρίτο παιδί (φυσικό, θετό ή αναγνωρισμένο), εφόσον αυτά είναι άγαμα ανήλικα ή σπουδάζουν. 3. Για τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών από Περιφερειακή Ενότητα σε Περιφερειακή Ενότητα (πρώην Νομοί) και για τις αποσπάσεις από σχολείο σε σχολείο της ίδιας Περιφερειακής Ενότητας (πρώην Νομός), συνεκτιμώνται και μοριοδοτούνται, επίσης: Α) Οι βαριές και δυσίατες ασθένειες: i) των ίδιων των εκπαιδευτικών, των παιδιών ή των συζύγων τους (μονάδες 5 για ποσοστό αναπηρίας 50-66%, μονάδες 20 για ποσοστό 67-79% και μονάδες 30 για ποσοστό 80% και άνω) ii) των γονέων τους που είναι δημότες από διετίας δήμου της περιοχής όπου ζητείται η απόσπαση, εφόσον αποδεδειγμένα έχουν την επιμέλειά τους (μονάδα 1 για ποσοστό αναπηρίας 50-66% και μονάδες 3 για ποσοστό 67% και άνω) iii) αδελφών τους με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω, εφόσον έχουν με δικαστική απόφαση την επιμέλειά τους (μονάδες 5). Το ποσοστό αναπηρίας αποδεικνύεται με γνωμάτευση Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Υγειονομικής Επιτροπής, που εκδίδεται βάσει του Ενιαίου Κανονισμού Προσδιορισμού Ποσοστού Αναπηρίας, όπως ισχύει κάθε φορά (άρθρο 7, ν. 3863/2010) Β) Η θεραπεία για εξωσωματική γονιμοποίηση (μονάδες 3) Γ) Οι σπουδές του εκπαιδευτικού (μεταπτυχιακές ή για απόκτηση άλλου τίτλου) σε σχολή που εδρεύει σε διαφορετική περιοχή από αυτήν όπου ανήκει οργανικά (μονάδες 2) 4. Τα αρμόδια Υπηρεσιακά Συμβούλια είναι δυνατό, με ομόφωνη και πλήρως αιτιολογημένη απόφασή τους, να αποσπούν εκπαιδευτικούς που αντιμετωπίζουν έκτακτα και ειδικά προβλήματα, ανεξάρτητα από τις μονάδες απόσπασης που συγκεντρώνουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου