Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

Για πογκρόμ επιθέσεων εναντίον της δημόσιας εκπαίδευσης κατηγορεί εκ νέου την κυβέρνηση ο βουλευτής Βοιωτίας της Νέας Δημοκρατίας


Για πογκρόμ επιθέσεων εναντίον της δημόσιας εκπαίδευσης κατηγορεί εκ νέου την κυβέρνηση ο βουλευτής Βοιωτίας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μιχάλης Γιαννάκης, με νέα ερώτηση που κατέθεσε προς την Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.

«Η Υπουργός βαφτίζει την απορρύθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε μείζονα μεταρρύθμιση» τονίζει στην ερώτησή του ο Μιχάλης Γιαννάκης, ο οποίος καλεί την κυρία Διαμαντοπούλου να σταματήσει το παλαιοκομματικό, επικοινωνιακό παιχνίδι σε σχέση με την κατάργηση των ολοήμερων σχολείων και να ξεκαθαρίσει τις προθέσεις της σχετικά με την κατάργηση του Γραφείου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στη Θήβα, το οποίο προφανώς δεν ευθύνεται για τα κρατικά ελλείμματα.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης:


ΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ: Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων
Αθήνα, 2 Φεβρουαρίου 2011

ΘΕΜΑ: «Πογκρόμ Επιθέσεων στην Δημόσια Εκπαίδευση»

Κυρία Υπουργέ,

Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, όχι μόνο αγνόησε επιδεικτικά τις επισημάνσεις που ετέθησαν με την ΑΠ 9475/20.01.2011 ερώτηση, αλλά αντίθετα επιβεβαίωσε και ενέτεινε τις ανησυχίες της τοπικής κοινωνίας, λαμβάνοντας αποφάσεις ερήμην της, για την κατάργηση και συγχώνευση σχολείων στην ελληνική περιφέρεια.

Πιο συγκεκριμένα, μετά την επιβεβαίωση της πρόθεσης για κατάργηση σχολείων στη Βοιωτία, η πρόταση για κατάργηση του Γραφείου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Θήβα αποτελεί συνέχεια ενός πογκρόμ επιθέσεων στην Δημόσια Εκπαίδευση.

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας μάλιστα, σπεκουλάρει επικίνδυνα πάνω στις αγωνίες χιλιάδων μαθητών, γονιών και εκπαιδευτικών και μετερχόμενη παλαιοκομματικά επικοινωνιακά τερτίπια, ζητά την κατάργηση των ολοήμερων σχολείων –τα οποία ουδέποτε λειτούργησαν ως ολοήμερα- με τρόπο ώστε να παρουσιάσει την κατάργηση κάποιων σχολείων ως διαπραγματευτική επιτυχία της κυβέρνησης. Και έτσι ανενόχλητη να περάσει στο δεύτερο στάδιο κατάργησης ή συγχώνευσης σχολικών, οδηγώντας τις αγροτικές, ορεινές και ημιορεινές περιοχές της πατρίδας στην εγκατάλειψη.

Η τοπική κοινωνία και οι τοπικοί φορείς της εκπαίδευσης, όπως προκύπτει από τα επισυναπτόμενα έγγραφα, έχουν ήδη αντιταχθεί στις προωθούμενες αλλαγές από το Υπουργείο Παιδείας, διότι ούτε τις ανάγκες της εκπαιδευτικής διαδικασίας εξυπηρετούν, ούτε συνεισφέρουν στον εξορθολογισμό των δαπανών για την Παιδεία, για την οποία άλλωστε ο ίδιος ο Πρωθυπουργός είχε εξαγγείλει την διάθεση επιπλέον 1 δις €, από το 2010 και μετά.

Αντίθετα, οι «μεταρρυθμίσεις» που ευαγγελίζεται η Υπουργός μετατρέπονται σε επιχείρηση «απορρύθμισης» του καθολικού και δωρεάν χαρακτήρα της Δημόσιας Παιδείας καθώς:
Α) δεν συμβάλουν στην μείωση του μέσου αριθμού μαθητή ανά τάξη αλλά αντίθετα τον αυξάνουν, διασπώντας έτσι τον ισχυρό συναισθηματικό συνδετικό κρίκο μεταξύ δασκάλου και μαθητή
Β) δεν βελτιώνουν την υλικοτεχνική υποδομή
Γ) διακυβεύουν την ασφάλεια των μαθητών που θα υποχρεούνται σε μαζικές, καθημερινές μετακινήσεις

Και από την άλλη, η κατάργηση του Γραφείου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Θήβα που εποπτεύει εκατοντάδες σχολικές μονάδες και εκπαιδευτικούς και χιλιάδες μαθητές συνεπάγεται την στέρηση της συμβολής των Προϊσταμένων της ΠΕ και ΔΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία, δεν εξυπηρετεί τον έλεγχο στους εκπαιδευτικούς και δεν συμβάλει στην ρύθμιση των καθημερινών προβλημάτων που αντιμετωπίζει η πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση σε μικρά ορεινά και ημιορεινά χωρία της επαρχίας Θηβών

ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΟΥΤΩΝ, ΕΡΩΤΑΤΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΥΠΟΥΡΓΟΣ:

-Αντιλαμβάνεται ότι οι αποφάσεις της κυβέρνησης, ερήμην της κοινωνίας, απαξιώνουν το εκπαιδευτικό προσωπικό της χώρας και τις υπηρεσίες που προσφέρουν;
-Θα συνεχίσει η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου την απροκάλυπτη επίθεση στη δημόσια παιδεία με συγχωνεύσεις και κατάργησης σχολείων;
-Εμμένει το Υπουργείο Παιδείας στην απόφαση περί κατάργησης του Γραφείου ΠΕ και ΔΕ στη Θήβα; Ποιο είναι το δημοσιονομικό όφελος από αυτή την απόφαση; Θεωρεί το Υπουργείο υπεύθυνη για τα κρατικά ελλείμματα την λειτουργία των Γραφείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης;
-Πόσα και ποια σχολεία (Δημοτικά και Γυμνάσια) προγραμματίζει να καταργήσει ή να συγχωνεύσει η κυβέρνηση στο νομό Βοιωτίας;

Ο ΕΡΩΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ


ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου