Πέμπτη 18 Μαρτίου 2010

«Δεν θέλουμε να λείπει κανείς από την πολυτελή έκδοση μας για την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας»



O Λευτέρης Κοντογιάννης, Διευθυντής Διαφήμισης των Ειδικών Εκδόσεων MORAX (Επιστημονικό Marketing & Management - www.morax.gr) μιλά στα ΝΕΑ ΤΗΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ (www.neatisviotias.gr)




Το Επιστημονικό Marketing & Management (www.morax.gr ) , μια έκδοση που συμπληρώνει φέτος 23 χρόνια έκδοσης, στοχεύει να παραμείνει ένα δημοφιλές και χρήσιμο περιοδικό Μάρκετινγκ και Μάνατζμεντ για την εγχώρια αγορά των στελεχών Διοίκησης Επιχειρήσεων και να συνεχίσει στη προσωπική βελτίωση του σύγχρονου Μάνατζερ. Εδώ και δύο χρόνια, όμως, η Διοίκηση του ΕΜ αποφάσισε την επέκτασή του στην Περιφέρεια και στην ανάδειξη, μέσω Ειδικών Εκδόσεων όπως αυτή που είναι σε εξέλιξη για την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας με τίτλο «Το πέρασμα στην… Αειφόρο Ανάπτυξη», Περιφερειακών Συνεδρίων και Ημερίδων όπως το 1ο Περιφερειακό Συνέδριο για την Επιχειρηματικότητα και την Ανάπτυξη που θα πραγματοποιηθεί στο Επιμελητήριο Βοιωτίας στις 15 Μαϊου 2010 υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματέως Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας κας Κατερίνας Διαμαντοπούλου. Ο Διευθυντής των Ειδικών Εκδόσεων κ. Λευτέρης Κοντογιάννης (φωτογραφία) μας … μυηεί στον κόσμο του μεγαλύτερου περιοδικού Διοίκησης Επιχειρήσεων στην Ελλάδα καθώς και στα πλεονεκτήματα που θα προσφέρει η Ειδική Έκδοση για την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδα. Μια συνέντευξη, λοιπόν, για όσους επιλέξουν να μη… λείπουν από την πολυτελή αυτή έκδοση, στην οποία τα ΝΕΑ ΤΗΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ είναι Χορηγός Επικοινωνίας.

κ. Κοντογιάννη…μυήστε μας στον κόσμο του «Επιστημονικού Μάρκετινγκ», του « Χρήσιμου Περιοδικού», όπως το χαρακτηρίζεται;
Το Επιστημονικό Marketing & Management στοχεύει στην εξυπηρέτηση των αναγκών των αναγνωστών του που είναι η παροχή επιμορφωτικών στοιχείων γύρω από τις νέες τάσεις στο Μάνατζμεντ, το Μάρκετινγκ και τις Πωλήσεις, που θα τους φανούν χρήσιμα στην προσωπική του βελτίωση και στην άσκηση των καθηκόντων τους.
Ακόμη, στοχεύει σε μια πλήρη καταγραφή της εγχώριας επιχειρηματικότητας μέσω της επικαιρότητας ενώ παράλληλα να ανοίγει και νέα παράθυρα στη γνώση, όπως με την καθιέρωση της Ενότητας «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Δράσεις και Πρακτικές», στην οποία δεν λείπει τόσο το επιμορφωτικό στοιχείο όσο και η εφαρμογή στην πράξη πρακτικών που προάγουν των κοινωνικό προφίλ των σύγχρονων επιχειρήσεων. Επιπλέον, δεν παραλείπει μέσα από τις lifestyle σελίδες του να θυμίζει στους σημερινούς μάνατζερ πως πέρα από τα Διοικητικά τους καθήκοντα παραμένουν άνθρωποι – καταναλωτές με συγκεκριμένες ανάγκες χαλάρωσης, κοινωνικότητας και ψυχαγωγίας. Στοχεύει, ακόμη, στην διατήρηση μιας υψηλού επιπέδου ποιότητας στην πληροφόρηση μέσα από καταξιωμένους καθηγητές πανεπιστημίου, που αποτελούν την Επιστημονική Επιτροπή Σύνταξης, καθώς και αναγνωρισμένους συνεργάτες του Επιχειρηματικού, Τραπεζικού και Οικονομικού Ρεπορτάζ.
Η ύλη του ΕΜ συνδυάζεται, ασφαλώς, και με την ανάλογη εκτύπωση, ώστε κάθε μήνα ο αναγνώστης – συνδρομητής μας να παραλαμβάνει στο γραφείο ενός υψηλής ποιότητας τεύχος. Το ΕΜ στέλνεται στους αναγνώστες – συνδρομητές μας μέσα σε ειδική σακούλα, ώστε να μη φθείρεται αλλά να αρχειοθετείται – σύμφωνα με τα σχετικά αποτελέσματα της Έρευνας του ALARM του ΟΠΑ – στην βιβλιοθήκη των αναγνωστών μας.


Ποια είναι τα πλεονεκτήματα για τους αναγνώστες – συνδρομητές σας;
Οι δύο παραπάνω στόχοι έχουν σαν κοινό σκοπό την δημιουργία «Πιστών Πελατών», δηλαδή φανατικών, για εμάς, αναγνωστών που χρόνο με το χρόνο όχι απλά διατηρούνται ανανεώνοντας την ετήσια συνδρομή τους αλλά πολλαπλασιάζονται, φτάνοντας σήμερα περίπου τους 30.000 αναγνώστες, καθώς το ίδιο τεύχος του ΕΜ – σύμφωνα με την έρευνα του ALARM του ΟΠΑ – διαβάζεται από περισσότερο από δύο αναγνώστες το μήνα.
Θυμίζουμε πως η σταθερότητα αυτή των αναγνωστών μας, έχει οδηγήσει το ΕΜ στη φετινή επέτειο, της συμπλήρωσης 23 χρόνων έκδοσης.
Μάλιστα, για να διατηρήσουμε αυτό το πιστό αναγνωστικό κοινό αλλά και να κάνουμε ανάπτυξη της υπάρχουσας αγοράς μας, το ΕΜ, παρέχει – με κάθε προσωπική ή ομαδική συνδρομή – την δυνατότητα απόκτησης κωδικού πρόσβασης στην ιστοσελίδα του ΕΜ στη διεύθυνση
www.morax.gr όπου υπάρχουν σε οκτώ ταξινομημένες ενότητες όλος ο «Θησαυρός των Classic», δηλαδή 1500 και πλέον επιμορφωτικά άρθρα που έχουν κατά καιρούς δημοσιευθεί στο «Χρήσιμο Περιοδικό».
Επίσης, για όσους θέλουν να μας γνωρίζουν καλύτερα, πριν μας εμπιστευθούν και τα χρήματά τους, παρέχεται η δυνατότητα, πάλι μέσω της ιστοσελίδας μας, της απόκτησης μιας 3μηνης ΔΩΡΕΑΝ συνδρομής, την οποία είτε ο υποψήφιος συνδρομητής μας ανανεώνει με μια προσωπική ή ομαδική συνδρομή μετά το πέρας του 3μήνου, είτε διακόπτεται αυτόματα η αποστολή του περιοδικού από το Τμήμα των Συνδρομών.
Σκοπός όλων των παραπάνω είναι η δημιουργία και διατήρηση άριστων σχέσεων της επιχείρησης με τους υπάρχοντες ή τους υποψήφιους πελάτες της.
Ύστερα από 20 χρόνια έκδοσης, μάλιστα, μπορούμε να πούμε το «ανταγωνιστικό πλεονέκτημα διαρκείας» μας, αποτελεί η διατήρηση και βελτίωση όσο της άριστης ποιότητας της έκδοσης μας όσο και των υπηρεσιών που παρέχουμε στους αναγνώστες μας.
Νέες υπηρεσίες, όπως ομαδική αποστολή ενός εβδομαδιαίου newsletter με εύπεπτα tips γύρω από το Μάνατζμεντ, το Μάρκετινγκ, τις Πωλήσεις, την Ηγεσία και την Προσωπική Βελτίωση ή έκδοση ενός ετήσιου Οδηγού - Λευκώματος για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη – τη σύγχρονη προσέγγιση της Επιχειρηματικότητας - έρχονται να ενισχύσουν ακόμη περισσότερο τη σταθερή σχέση μακροχρόνιας εμπιστοσύνης που μας δείχνουν οι χιλιάδες αναγνώστες μας.

Μιλήστε μας για τη φιλοσοφία της Ειδικής Έκδοσης με τίτλο «Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας: Το … πέρασμα προς την Αειφόρο Ανάπτυξη!»
Με αφορμή τη διοργάνωση του «1oυ Περιφερειακού Συνεδρίου Στερεάς Ελλάδας για την Επιχειρηματικότητα και την Ανάπτυξη» που όπως ξέρετε θα γίνει στη Λιβαδειά στις 15 Μαϊου 2010, θελήσαμε από την αρχή να στηρίξουμε και αυτή την περιφερειακή πρωτοβουλία, όπως έχουμε κάνει και σε παρόμοιες «ευκαιρίες» στην Περιφέρεια Κρήτης, κ.α. Για εμάς και θέλω να πιστεύω για πολλά στελέχη Επιχειρήσεων, η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας παραμένει ενδιαφέρουσα όχι μόνο εξ` αιτίας του φυσικού της πλούτου και των δεκάδων επιλογών που προσφέρει για τον εγχώριο επισκέπτη της αλλά και για τις αναπτυξιακές της προοπτικές.
Με μεγάλα έργα υποδομής και πλείστες επιχειρήσεις - βιομηχανικές μονάδες, με πλούσια γεωργική παραγωγή και προϊόντα με ονομασία προέλευσης καθώς και επενδύσεις σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, σε αγροτουριστικά καταλύματα και παραθαλάσσιους οικισμούς, η Στερεά Ελλάδα ετοιμάζεται για το πέρασμά της στην Αειφόρο Ανάπτυξη, την Πράσινη Ανάπτυξη! Το Επιστημονικό Marketing & Management – ύστερα λοιπόν από τις επιτυχημένες ειδικές εκδόσεις για την Περιφέρεια της Κρήτης και την τεχνογνωσία των 20 και πλέον χρόνων έκδοσής του – «ανακαλύπτει» την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας . Για το λόγο αυτό υλοποιούμε μια πολυσέλιδη πολυτελή έκδοση με τίτλο: «Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας: Το … πέρασμα προς την Αειφόρο Ανάπτυξη!»

Η Ειδική Έκδοση σας σε ποιούς απευθύνεται;
Συνολικά η έκδοσή μας απευθύνεται σε δημόσιους Οργανισμούς και Φορείς, σε Νομικά Πρόσωπα Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα αλλά κυρίως σε ιδιωτικές επιχειρήσεις και εταιρείες που έχουν επιλέξει τον ευλογημένο τόπο της Στερεάς Ελλάδας για να αναπτύξουν τις δραστηριότητές τους! Γι` αυτό και δεν θέλουμε να λείπει κανείς από μια πολυτελή έκδοση που στόχο έχουμε να διανεμηθεί δωρεάν στο περίπτερο της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας (εγκαίνια 8 Μαϊου 2010), στο Περιφερειακό Συνέδριο της Λιβαδειάς (15 Μαϊου 2010) και στις εκδηλώσεις των ανοικτών Οινοποιείων που οργανώνει η Ένωση Οινοπαραγωγών Αμπελώνα Κεντρικής Ελλάδος για το Σαββατοκύριακο 15-16 Μαϊου ή 22 – 23 Μαϊου 2010.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου