Περισσότεροι από 3 εκατομμύρια τηλεθεατές παρακολούθησαν την τηλεμαχία των έξι πολιτικών αρχηγών που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα το βράδυ, ενώ ο αριθμός εκείνων που την παρακολούθησαν έστω για ένα λεπτό ξεπέρασε τα 6,1 εκατομμύρια τηλεθεατές, αριθμός που αντιστοιχεί σχεδόν στο σύνολο των ενηλίκων τηλεθεατών.
Ειδικότερα και σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η AGB Nielsen Media Research, η τηλεθέαση που σημείωσε η τηλεοπτική αναμέτρηση των έξι πολιτικών αρχηγών για τις βουλευτικές εκλογές (21 Σεπτεμβρίου 2009) αθροιστικά στους σταθμούς εθνικής εμβέλειας που τη μετέδωσαν απευθείας είτε στο σύνολο (ΝΕΤ, ΕΤ3, ΜΕGA, ANT1, ALPHA, ALTER: ζώνη 20:17-23:41) είτε τμήμα της (STAR ζώνη: 20:17-21:00, TV Μακεδονία ζώνη: 20:17-21:47) ανήλθε σε 30,0%. Αυτό σημαίνει ότι την παρακολούθησαν, κατά μέσο όρο κάθε λεπτό, 3.032.000 τηλεθεατές.
Ειδικότερα και σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η AGB Nielsen Media Research, η τηλεθέαση που σημείωσε η τηλεοπτική αναμέτρηση των έξι πολιτικών αρχηγών για τις βουλευτικές εκλογές (21 Σεπτεμβρίου 2009) αθροιστικά στους σταθμούς εθνικής εμβέλειας που τη μετέδωσαν απευθείας είτε στο σύνολο (ΝΕΤ, ΕΤ3, ΜΕGA, ANT1, ALPHA, ALTER: ζώνη 20:17-23:41) είτε τμήμα της (STAR ζώνη: 20:17-21:00, TV Μακεδονία ζώνη: 20:17-21:47) ανήλθε σε 30,0%. Αυτό σημαίνει ότι την παρακολούθησαν, κατά μέσο όρο κάθε λεπτό, 3.032.000 τηλεθεατές.
Η τηλεθέαση ανά κανάλι
To Mega ήταν ο τηλεοπτικός σταθμός που στη ζώνη 20:17 - 21:00 (χρονικό τμήμα κατά το οποίο το σύνολο των καναλιών εθνικής εμβέλειας αναμετέδιδε το πρόγραμμα) επέλεξαν οι περισσότεροι τηλεθεατές για να παρακολουθήσουν την τηλεμαχία, αφού το μερίδιό του ανήλθε στο 23,7%, ενώ στη δεύτερη θέση ακολούθησε με μικρή διαφορά η ΝΕΤ με 23,3%.
Στην 3η θέση ο ΑΝΤ1 με 10,6% και στη συνέχεια το Alter με 8,9%, ο Alpha με 6,7%, το Star με 5,4%, η ΕΤ3 με 2,7% και το TV Μακεδονία με 0,4%.
To Mega ήταν ο τηλεοπτικός σταθμός που στη ζώνη 20:17 - 21:00 (χρονικό τμήμα κατά το οποίο το σύνολο των καναλιών εθνικής εμβέλειας αναμετέδιδε το πρόγραμμα) επέλεξαν οι περισσότεροι τηλεθεατές για να παρακολουθήσουν την τηλεμαχία, αφού το μερίδιό του ανήλθε στο 23,7%, ενώ στη δεύτερη θέση ακολούθησε με μικρή διαφορά η ΝΕΤ με 23,3%.
Στην 3η θέση ο ΑΝΤ1 με 10,6% και στη συνέχεια το Alter με 8,9%, ο Alpha με 6,7%, το Star με 5,4%, η ΕΤ3 με 2,7% και το TV Μακεδονία με 0,4%.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου