Πέμπτη 11 Ιουνίου 2009

ΓΡΑΜΜΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ - ΤΗΛ. 15 5 15


Η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Βοιωτίας δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στη Προστασία του Καταναλωτή και σε αυτήν την κατεύθυνση έχει διαμορφώσει ένα σύνολο πολιτικών για την λειτουργία των συναρμόδιων υπηρεσιών της. Εχουν ήδη προγραμματιστεί τακτικοί και έκτακτοι έλεγχοι της αγοράς, από την Διεύθυνση Εμπορίου, την Διεύθυνση Μεταφορών και την Διεύθυνση Κτηνιατρικής για όλο το 2009.

Το συνολικό πλαίσιο των πολιτικών μας για την Προστασία του Καταναλωτή ολοκληρώνεται με την δημιουργία σύντομου κωδικού αριθμού επικοινωνίας (πενταψήφιου αριθμού) από τον ΟΤΕ, 15 5 15 . ως Γραμμή Προστασίας Καταναλωτή, ώστε να δίνεται η δυνατότητα στους καταναλωτές για την ευχερέστερη επικοινωνία με τις υπηρεσίες της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Βοιωτίας, για την καταγγελία προβλημάτων που υποπίπτουν στην αντίληψή τους από την κακή λειτουργία της αγοράς (προβληματικά προιόντα για την δημόσια υγεία -μη ασφαλή – μη κανονικά, ληγμένα προιόντα, κλπ).

Παράλληλα σε συνεργασία με τους θεσμικούς φορείς (Εμπορικούς Συλλόγους, Επιμελητήριο, Εργατικά Κέντρα κλπ) διαμορφώνουμε ένα πλαίσιο διαλόγου τόσο για τον έλεγχο της αγοράς όσο και την Προστασία των Καταναλωτών . Σε αυτήν την κατεύθυνση όλοι οι θεσμικοί φορείς επιθυμούμε και στηρίζουμε την δημιουργία καταναλωτικής κίνησης στην Βοιωτία.
Παρακαλούμε για την ενεργό συμμετοχή των πολιτών της Βοιωτίας , ώστε μέσω των παραπόνων τους ή των καταγγελιών τους να μας δοθεί η δυνατότητα για άμεση παρέμβαση και διερεύνηση των όποιων προβλημάτων υπάρχουν στην αγορά , για να διασφαλίζουμε συνεχώς την προσφορά ποιοτικών αγαθών προς τους πολίτες της Βοιωτίας. Στηρίζουμε την τοπική αγορά – προστατεύουμε τον καταναλωτή.

Ο Αντινομάρχης

Λουκάς Καράντζαλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου