ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΟ!
Τον υπερπάντων αγώνα της δίνει
η αγαπημένη μας ΑΕΟ την Μ.Τετάρτη στις 5:00 μμ στο γήπεδο Ορχομενού, αφού
χρειάζεται ΜΟΝΟ ΝΙΚΗ με αντίπαλο τα Άσπρα-Σπίτια. Καλούνται όλοι οι αγνοί
φίλαθλοι της ΑΕΟ να δώσουν ΒΡΟΝΤΕΡΟ ΠΑΡΟΝ με στόχο την νίκη που θα φέρει την
σωτηρία της ομάδας.
ΕΙΣΟΔΟΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΗ!!!
Χαλαρώστε και μην φανατίζεται τον κόσμο. Εδώ έπεσε η ΑΕΚ στην γ'εθνική, η ΑΕΟ στο β' τοπικό έχει ξαναπαίξει νομίζω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ ΕΧΕΙ ΤΙ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ. Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΓΑΛΗ, ΑΥΤΗ ΖΗΤΟΑΜΕ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΜΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ "κόσμος σας" δεν είναι μόνο για τα δύσκολα και να τον φανατίζουμε για λάθη συνήθως...παραγόντων και διοικίσεων!
ΔιαγραφήΕξάλλου ο...κόσμος δεν παίζει μπάλλα, η κάθε ομάδα έχει τη βαθμολογική συγκομιδή που τις αξίζει, η ΑΕΟ και οπιαδήποτε άλλη ομάδα ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΞΑΙΡΕΣΗ!!
Ειλικρινά εύχομαι να κερδίσει η ομάδα αλλά επειδή μιλάμε για...ποδόσφαιρο δεν θα έρθει και η καταστροφή του Ορχομενού εάν παίξει β' κατηγορία....ίσως το πάθημα αυτό του βγεί και σε καλό!!