Οι εκλογές από τη βάση του κόμματος για την ανάδειξη του νέου προέδρου στις 18 Μαρτίου 2012 ήταν το θέμα συζήτησης στη συνεδρίαση της νομαρχιακής επιτροπής εκλογικού αγώνα του ΠΑΣΟΚ στη Βοιωτία.
Κάλπες θα στηθούν στους 20 πρώην Καποδιστριακούς Δήμους του νομού με στόχο τη μέγιστη δυνατή συμμετοχή στη διαδικασία, σύμφωνα με τις δηλώσεις του Προέδρου της Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Βοιωτίας κ. Γιώργου Σιδέρη στο STAR Κεντρικής Ελλάδας.
8a timwrh8oun KAI AYTOI poy 8a pan na pshfisoun!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήtelos ta psemmata...
swpa re anwnyme..pfff fovhthikame!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή