Πέμπτη 26 Απριλίου 2018

Εκτός των εσωκομματικών διεργασιών ο κ. Ντίνος Τυρηνόπουλος για την Τ.Ο. της Νέας Δημοκρατίας Θήβας


Την απόφασή του να μην είναι ξανά υποψήφιος Πρόεδρος της Τοπικής Οργάνωσης της Νέας Δημοκρατίας Θήβας ανακοινώνει σήμερα, δια δηλώσεώς του , ο Πρόεδρος της ΔΗΜ.Τ.Ο. Θηβών Ντίνος Τυρηνόπουλος.

Ολόκληρη η δήλωση του κ. Τυρηνόπουλου, έχει ως εξής:

«Πριν από τρία χρόνια περίπου, με την εκλογή μου στην ηγεσία της ΔΗΜ. Τ.Ο. Νέας Δημοκρατίας Θήβας, η γενιά μας τόλμησε ένα νέο ξεκίνημα, ένα ποιοτικό άλμα στο μέλλον για την παράταξή μας και την Ελλάδα.
Στο χρονικό αυτό διάστημα, με την ψήφο του Νεοδημοκρατικού λαού της περιφέρειας Θηβών εκλέχθηκα Πρόεδρος της Τοπικής Οργάνωσης της Νέας Δημοκρατιάς Θήβών.
Μαζί του διανύσαμε μία πορεία, η οποία χαρακτηρίζεται από επιτυχίες, και κατακτήσεις.
Σε κάθε περίπτωση, ήμουν πάντα μαζί με εκείνους με τους οποίους στηρίξαμε τα εθνικά και τοπικά συμφέροντα, χωρίς προσωπικούς υπολογισμούς και ιδιοτέλεια. Πορευτήκαμε σταθερά με ειλικρίνεια, ευθύτητα και ακεραιότητα. Μιλήσαμε πάντοτε τη γλώσσα της αλήθειας.
Στην Θήβα αγωνίστηκα να γίνουν πράξη αξίες και αρχές, οι οποίες συγκροτούν το αληθινό νόημα της πολιτικής. Απέρριψα την υποκρισία, τον λαϊκισμό και τη δημαγωγία. Με τη μαχητικότητά μου αλλά και την υπογραφή μου, μεταξύ άλλων πολλών και σημαντικών δράσεων, αναπτύχθηκαν νέες υποδομές σε πολλούς τομείς  και ιδιαίτερα, κυρίως για τη νέα γενιά.
Σήμερα, τρία χρόνια αργότερα, με προσωπική μου απόφαση δεν θα είμαι εκ νέου υποψήφιος Πρόεδρος.
Ευχαριστώ τον Θηβαϊκό λαό της Νέας Δημοκρατίας για την εμπιστοσύνη του.
Θα είμαι πάντα μαζί του στην πρώτη γραμμή, σε κάθε κρίσιμη ώρα του τόπου μας για να συνδράμω με τις δυνάμεις μου, όταν θα είναι επιβεβλημένο από τις περιστάσεις και από τους αγώνες της Νέας Δημοκρατίας.
Η αγάπη μου για την Θήβα και την Βοιωτία θα παραμένει αστείρευτη και ανυστερόβουλη.
Δεν αποξενώνομαι από τους συμπολίτες μου και τους συμπατριώτες μου.
Δεν αποσύρομαι από τον ζωτικής σημασίας αγώνα για την αναγέννηση της Ελλάδος μας.
Συμπαρατάσσομαι με τον πρόεδρο, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, στον αγώνα για τη νίκη στις προσεχείς εθνικές εκλογές, με την ελπίδα, η Ελλάδα με κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας να επιστρέψει στον δρόμο των μεταρρυθμίσεων, της ανάπτυξης, της απασχόλησης και της κοινωνικής συνοχής. Η Ελλάδα να καταστεί ισότιμη στον πυρήνα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, εκεί όπου με πίστη, φιλοπατρία και διορατικότητα την οδήγησε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής».

Κων/νος Φ. Τυρηνόπουλος,
Πρόεδρος ΔΗΜ. Τ.Ο. Θηβών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: