Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2018

Ευχαριστήριο μήνυμα από τον τ. Αντιπεριφερειάρχη κ. Δημήτριο Γ. Αργύρη

Περατωθείσης της θητείας μου, αισθάνομαι την ανάγκη να εκφράσω δημοσίως τις θερμές ευχαριστίες μου στον Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας Κώστα Μπακογιάννη, για την τιμή που μου έκανε και την ευκαιρία που μου έδωσε, ώστε υπό την ιδιότητα του Αντιπεριφερειάρχη Υγείας, να συνεισφέρω κι εγώ με τις δυνάμεις μου στην ευόδωση της προσπάθειας για την αναμόρφωση της Περιφέρειάς μας.
            Στους 20 μήνες δημιουργήσαμε την Τράπεζα Εθελοντικής Αιμοδοσίας Στερεάς Ελλάδας, με δράσεις και Αιμοδοσίες σε όλη την Στερεά, δημιουργήσαμε ένα τεράστιο εθελοντικό δίκτυο δράσεων σε ευπαθείς ομάδες, σε όλους τους νομούς της Στερεάς, διοργανώσαμε δεκάδες ιατρικά συνέδρια και ημερίδες με στόχο την ενημέρωση του κοινού, αλλά το κυριότερο προσπαθήσαμε και προσπαθούμε να είμαστε δίπλα σας σε κάθε πρόβλημα υγείας που σας απασχολεί. Θεωρούμε, αλλά είναι και επιβεβλημένο, η Περιφέρειά μας να έχει ανθρώπινο πρόσωπο.
            Επιθυμώ τέλος να ευχαριστήσω αλλά και να διαβεβαιώσω τους συμπολίτες μου, ότι θα εξακολουθήσω απαρεγκλίτως και με υψηλό αίσθημα ευθύνης, να συμβάλω με κάθε πρόσφορο μέσο, στην επίλυση των προβλημάτων και τη βελτίωση της καθημερινότητάς μας.
                                                                                    Με εκτίμηση

                                                                              Δημήτριος Γ. Αργύρης

                                                                        Εντεταλμένος σύμβουλος
                                                                        Στερεάς Ελλάδας σε θέματα υγείας
                                                                        τ.Αντιπεριφερειάρχης Υγείας
                                                                        Στερεάς Ελλάδας


Δεν υπάρχουν σχόλια: