Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017

Ο Κωνσταντίνος Κωτσαδάμ τραγουδάει "Το φεγγάρι πάνωθέ μου" και αποθεώνεται στον ημιτελικό του "The Voice"

...και κάπως έτσι με το τραγούδι απ´τον αγαπημενο ελληνικο κινηματογράφο τελειώνει το υπεροχο αυτο ταξιδι μου στο voice και συνεχίζω τα ταξίδια μου που εδω και 20 χρόνια γεμίζουν τη ζωη μου σ´αυτον εδω τον τόπο! Από τις πιο ευτυχισμενες στιγμες της ζωης μου και μια εμπειρία που μου χάρισε τόση θετική αποδοχη και με γεμίζει δύναμη να συνεχίσω ακομα πιο σταθερα και δυνατα στο δυσκολο αλλα τόσο μαγικο χωρο!Νικητης στην αγάπη σας με τη λαμψη απ το φεγγάρι να με φωτίζει για καιρο ακόμα!! Πάνο,Κωστή,Ελενα,Σάκη σας ευχαριστω τόσο πολύ για τις στιγμές αυτές και τα τόσο θερμά λόγια σας!Μαεστρο με τα υπεροχα παιδια της ορχηστρας,παραγωγη Νίκο,Ακη και ολοι εσεις που μοχθησατε για να βγουμε εμείς θεοι εκει πανω στη σκηνη του Voice να ειστε όλοι καλα και ελπιζω να συνταξιδεψουμε και πάλι στο μελλον!Teamkostis και teampanistes αγαπημενοι αλλα και όλοι οι διαγωνιζομενοι είμαστε τυχεροι που μας δωθηκε απλοχερα αυτη υπεροχη σκηνη και μπηκαμε στα σπιτια ολης της Ελλάδας ...ευχομαι καλη πορεία σε ολους με αρκετους απο σας να ετοιμαζουμε ηδη ωραια πραγματα συντομααααα!
Πάνο σ ευχαριστω τόσο πολυ για όλα αυτα που μου εδωσες και που με εφτασες επάξια και με αξιοπρεπεια στον ημιτελικο!!!
Τέλος ευχαριστω τοσο πολυ εσας που ολον αυτον καιρο με την αγαπη σας ,τις ψήφους σας και το απιστευτα θετικο κυμα αγαπης που μου στείλατε με φέρατε ενα βήμα πριν τον τελικο! 🙂 

Κάπου καπως θα τα ξαναπουμε!... είναι τα συναισθήματα με τα οποία αποτυπώνει την ολοκλήρωση των εμφανίσεών του στο "The Voice" ο Βοιωτός καλλιτέχνης Κωνσταντίνος Κωτσαδάμ. Ας στον απολαύσουμε στην τελευταία του εμφάνιση από τον ημιτελικό και ας του ευχηθούμε καλή συνέχεια σε ό,τι έχει στα σχέδια του. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: