Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

Ευχαριστήριο μήνυμα από τον κ. Λουκά Σ. Γκικόπουλο για την εκλογή του στις Περιφερειακές Εκλογές

Αγαπητοί μου φίλοι και φίλες,
Νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω όλους εσάς που με στηρίξατε με την ψήφο σας. Η τιμή που μου κάνατε δεν περιγράφετε με λόγια.
Μπορεί να μην είμαι σε εκλόγιμη θέση, ωστόσο η ανταπόκρισή σας απέναντι στο πρόσωπό μου με γεμίζει  χαρά αλλά και με ένα αίσθημα ευθύνης απέναντί σας, το οποίο να είστε σίγουροι ότι δεν θα ξεχάσω ποτέ.
Με μοναδική βοήθεια την οικογένεια μου και τους φίλους μου, αποδείξαμε όλοι μαζί ότι υπάρχει χώρος στην τοπική αυτοδιοίκηση για νέους, απλούς και άμεσους ανθρώπους. Για ανθρώπους που προέρχονται απευθείας από την καρδία της κοινωνίας μας και που γνωρίζουν από πρώτο χέρι τα προβλήματα τηςγιατί είναι σε συνεχή επαφή με όλους εσάς, αλλά κυρίως γιατί είναι ενεργά μέλη αυτής.
Κυρίως όμως αναδείξαμε ότι η κοινωνία μας αναζητά ανθρώπους που τα κυριότερα προσόντα τους είναι η δουλειά τους και η προσωπικότητά τους.
Δεν θα γράψω περισσότερα γιατί θα έχω την ευκαιρία με πολλούς από εσάς να τα πούμε  από κοντά, μιας και η διαπροσωπική επαφή και η κοινωνικότητα για εμένα είναι τρόπος ζωής και όχι περιστασιακή ενασχόληση.
Κλείνοντας θέλω να ευχαριστήσω τον Κώστα Μπακογιάννη για την τιμή που μου έκανε και με συμπεριέλαβε στον συνδυασμό ‘’αλλάζουμε στην καρδιά της Ελλάδας’’. Ήταν τιμή για εμένα που συμπορεύτηκα με τόσους άξιους συνυποψηφίους, τους οποίους πλέον θεωρώ φίλους.
Εύχομαι καλή δύναμη στους εκλεγέντες από τον συνδυασμό μας και σας διαβεβαιώότι όλοι μαζί θα δώσουν μάχες για το καλό του τόπου μας.
Γνωρίζω καλά ότι η μοναδική φιλοδοξία του Κώστα Μπακογιάννη και όλων των συνυποψηφίων μου  είναιτο καλό της Στερεάς Ελλάδας και των πολιτών της και είμαι σίγουρος ότι με την εκλογή του συνδυασμού μας την ερχόμενη Κυριακή, μια δυνατή ομάδα αποτελούμενη από άξιους ανθρώπους θα οδηγήσει τον τόπο μας με σταθερά βήματα σε ένα καλύτερο αύριο.

Με χαρά και συγκίνηση

ΛΟΥΚΑΣ ΣΠ. ΓΚΙΚΟΠΟΥΛΟΣ