Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

Update: Αποσύρει την παραίτησή του ο Νίκος Παπαγγελής!!! Τι αναφέρει και γιατί στην επίσημη ανακοίνωσή του!



Λιβαδειά, 04-04-2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους συμπολίτες, στο Δημοτικό Συμβούλιο, το μέλλον και την ιστορία του Δήμου Λεβαδέων γνωστοποιώ την απόφασή μου να συνεχίσω να υπηρετώ την εντολή των συμπολιτών όπως αυτή εκφράστηκε στις εκλογές του Νοεμβρίου του 2010.
Η μεγάλη μάχη που δώσαμε για τη διατήρηση του Πανεπιστημιακού Τμήματος στην πόλη μας με έκανε σοφότερο και σφυρηλάτησε περαιτέρω το φρόνημα μου όσο ζω να υπηρετώ την πόλη, ως Δήμαρχος και ως πολίτης, με την ίδια συνέπεια και αποφασιστικότητα όπως κάνω επί 15 χρόνια ως Δήμαρχος με την αγάπη των συμπολιτών.
Δώσαμε μια άνιση μάχη και ήταν συγκινητική η παρουσία εκείνων των δημοτικών συμβούλων, των φορέων και των συμπολιτών που ενωμένοι αγωνιστήκαμε μέχρι τέλους.
Δυστυχώς, όπως αποδείχθηκε, είχαμε εκ των προτέρων προδοθεί από «Εφιάλτες».
Αηδιασμένος, προδομένος, πικραμένος από την αδικία που διαπράχθηκε σε βάρος της πόλης μας, ως ύστατο μέσο πολιτικής πίεσης είχα δηλώσει εμφατικά ότι θα παραιτηθώ αν δεν δικαιωνόμασταν. 
Πίστευα ότι κάποιος από τους δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας θα συνέχιζε το έργο μας.  Η απόφασή τους ότι δεν προτίθενται να παραμείνουν στη θέση τους αν εγώ εγκαταλείψω την προσπάθειά μας θα επέφερε στο Δήμο μας ολέθρια αποτελέσματα από την παρατεταμένη διαδικασία της διαδοχής μου.
Βρέθηκα ενώπιον του διλήμματος ή να τηρήσω τη δήλωσή μου δικαιώνοντας ταυτόχρονα και εκείνους που κακόβουλα διαδίδουν ότι «επιχειρώ ηρωική έξοδο» ή να σεβαστώ την απόφαση των δημοτικών συμβούλων της πλειοψηφίας και των Προέδρων των Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων, τη συγκινητική συμπαράσταση φορέων της πόλης, τις ψύχραιμες, αγνές και έντιμες φωνές συμπολιτών ότι είμαι υποχρεωμένος να υπηρετήσω μέχρι τέλους της θητείας μου την εντολή των συμπολιτών.
Είναι προτιμότερο να ταπεινωθώ εγώ παρά να παρατείνεται η αβεβαιότητα σε ότι αφορά τη διοίκηση του Δήμου με σοβαρές συνέπειες για την εύρυθμη λειτουργία του.
Τα επόμενα βήματα της δημοτικής πλειοψηφίας και εμού μέχρι το τέλος της θητείας μας θα συνεχίσει να τα οδηγεί η αγάπη, ο σεβασμός και η ευθύνη απέναντι στους πολίτες και η προοπτική του Δήμου μας.
Τελικός κριτής του έργου μας, των ενεργειών μας και των παραλείψεων μας είναι ο κυρίαρχος λαός. 
                                                                                                Ο Δήμαρχος Λεβαδέων
                                                                                                 Νικόλαος Παπαγγελής

Δεν υπάρχουν σχόλια: