Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

Η Ένωση Φορεών θα υλοποιήσει το «Πρόγραμμα κατάρτισης/επανακατάρτισης για αυτοαπασχολούμενους και εργαζομένους σε επιχειρήσεις με στόχο τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς τους»


Το Φεβρουάριο του 2012, συστάθηκε η Ένωση Φορέων με σκοπό την εκπόνηση, το σχεδιασμό και την υποβολή κοινής πρότασης έργων στο πλαίσιο της πρόσκλησης ΑΝΔ05, του Υπουργείου Ανάπτυξης, με τίτλο πράξης «Πρόγραμμα κατάρτισης/επανακατάρτισης για αυτοαπασχολούμενους και εργαζομένους σε επιχειρήσεις σε όλους τους κλάδους της οικονομίας με στόχο τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς τους (θεματικοί άξονες προτεραιότητας με κωδικό 04,05 και 06) του Ε.Π. Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου, το οποίο εγκρίθηκε το Μάιο του 2012, είναι 8.500.000 ευρώ. Η ΕΣΕΕ, μέσω της συμμετοχής του ερευνητικού της κέντρου ΙΝΕΜΥ και του εκπαιδευτικού της φορέα ΚΑΕΛΕ, στο ως άνω έργο, συνεχίζει την έως τώρα προσφορά της  στον εμπορικό κόσμο της χώρας, μέσω της αναβάθμισης και της προσαρμογής του στις ανάγκες και τις απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς.
Στο πλαίσιο της συμμετοχής αυτής, το ΙΝΕΜΥ έχει αναλάβει την εκπόνηση έρευνας για τον προσδιορισμό των εκπαιδευτικών αναγκών των αυτοαπασχολούμενων και εργαζομένων και σε συνεργασία με το ΚΑΕΛΕ,  θα υλοποιήσουν 319 προγράμματα κατάρτισης με σκοπό την κατάρτιση 6.376 ωφελουμένων. Για το σκοπό αυτό, το ΚΑΕΛΕ θα προσφέρει τον εξοπλισμό του και τις πιστοποιημένες αίθουσες των δομών του στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, την Αλεξάνδρεια, τα Τρίκαλα και την Πάτρα. Στις περιοχές που δεν έχει δομές θα ενοικιάσει πιστοποιημένες αίθουσες και θα συνεργαστεί με Συλλόγους της ΕΣΕΕ, με σκοπό την προσφορά όσο γίνεται περισσότερων υπηρεσιών σε ωφελούμενους σε όλη την Ελλάδα.
Το κάθε πρόγραμμα κατάρτισης έχει διάρκεια 40 ώρες και θα εκπαιδεύονται σε αυτό από 20 έως 25 άτομα.

Τα αντικείμενα κατάρτισης είναι τα κάτωθι:

1
«Έξοδος από την κρίση: Τεχνικές παρέμβασης στην λειτουργία της επιχείρησης και αντιμετώπιση της κρίσης και της αρνητικής οικονομικής συγκυρίας - Η λειτουργία της επιχείρησης στο περιβάλλον της Οικονομικής Κρίσης»
2
«Έξοδος από την κρίση: Πράσινη επιχειρηματικότητα - Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ) – Κοινωνική Οικονομία»
3
«Έξοδος από την κρίση: Κλαδικοί σχηματισμοί – Συστάδες Επιχειρήσεων»
4
«Οργάνωση και λειτουργία μικρής και πολύ μικρής επιχείρησης - "Business to Business"»
5
«Οργάνωση και λειτουργία μικρής και πολύ μικρής επιχείρησης - Υποχρεώσεις έναντι Δημοσίων Φορέων / Οργανισμών και Τρίτων»
6
«Διερεύνηση εναλλακτικών προμηθευτών, έξυπνες αγορές και διαπραγμάτευση»
7
«Εφοδιαστική διαχείριση (logistics management)»
8
«Γενική Οικονομική Εκπαίδευση»
9
«Οργανωτικές Ικανότητες»
10
«Ικανότητα επικοινωνίας»
11
«Ικανότητα διαχείρισης συγκρούσεων στο χώρο εργασίας»

Οι ωφελούμενοι επιδοτούνται με 5 ευρώ την ώρα μικτά και τα προγράμματα θα υλοποιούνται έως και το τέλος του 2014. Ήδη, το ΙΝΕΜΥ και το ΚΑΕΛΕ έχουν ξεκινήσει την υλοποίηση του έργου με την πραγματοποίηση 11 προγραμμάτων που θα ολοκληρωθούν έως την 21/12/2012 και υλοποιούνται στις πιστοποιημένες δομές του ΚΑΕΛΕ.
  
Παρέμβαση του προέδρου ΕΣΕΕ  Βασίλη Κορκίδη στη Συνέντευξη Τύπου

«Η ΕΣΕΕ αντιλαμβανόμενη πλήρως τις απαιτήσεις του οικονομικού περιβάλλοντος  προσπαθεί με κάθε τρόπο να στηρίξει τις μικρομεσαίες εμπορικές επιχειρήσεις είτε διεκδικώντας για τα συμφέροντά τους είτε παρέχοντας υψηλές υπηρεσίες κατάρτισης και υποστήριξης. Αν και σε πολλούς μπορεί να φαίνεται οξύμωρη η συμμετοχή των εργοδοτικών οργανώσεων στην υλοποίηση και διαχείριση συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων, επί της ουσίας η συμμετοχή μας σε τέτοιες δράσεις, αποσκοπεί στην αποτελεσματικότερη προσφορά υπηρεσιών προς τα μέλη μας, τους μικρομεσαίους επιχειρηματίες.
Σ’ αυτό το πλαίσιο, άλλωστε, έχουμε διαμορφώσει και τη δομή υπηρεσίας δωρεάν παροχής εξατομικευμένης συμβουλευτικής υποστήριξης προς όσες μικρές και πολύ μικρές εμπορικές επιχειρήσεις το επιθυμούν, η οποία στελεχώνεται από ειδικούς σε όλα τα επιμέρους θέματα που απασχολούν τον Έλληνα έμπορο με προτεραιότητες τη ρευστότητα, τη ρύθμιση οφειλών, θέματα οργάνωσης και διοίκησης, τη φορολογία, τα ασφαλιστικά και άλλα θέματα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: