Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

Επίσημο τέλος στα σενάρια για το φόρο 45% έδωσε ο Αντώνης Σαμαράς



Α. ΣΑΜΑΡΑΣ
Οριστικό τέλος στα σενάρια για φόρο 45% στα εισοδήματα πάνω από 26.000 ευρώ έδωσε ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, μιλώντας στο συνέδριο του Ελληνοαμερικανικού Επιμελητηρίου. «Είναι αντίθετο στις αρχές μου, είμαι με τη μεσαία τάξη» είπε χαρακτηριστικά, ενώ υποστήριξε πως όσοι έχουν εισόδημα μέχρι 25.000 ευρώ, με το νέο σύστημα θα έχουν ελάφρυνση. «Δεν υπάρχει αυτό που ακούστηκε, για φόρο 45%, λέει, πάνω από 25 χιλιάδες ετήσιο εισόδημα. Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα. Είναι έξω από τις θέσεις μου. Είναι αντίθετο με τις ιδέες μου. Είμαι με τη μεσαία τάξη. Όχι εναντίον της» είπε ο κ. Σαμαράς.
Αντιθέτως, όπως είπε ο πρωθυπουργός, «τα εισοδήματα μισθωτών και συνταξιούχων μέχρι 25 χιλιάδες ετησίως, θα έχουν φορολογική ελάφρυνση με τους νέους συντελεστές. Κι αυτό αφορά όσους παίρνουν ονομαστικά ως 2.500 χιλιάδες το μήνα, δηλαδή την πλειονότητα μισθωτών και συνταξιούχων». Διαβάστε περισσότερα στο http://lamiastar.gr/index.php/ellada/nea-apo-tin-ellada/oikonomia/17954--------45----.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: