Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

ΣΟΚ: Χαστούκι Κασιδιάρη της Χρυσής Αυγής στη Λιάνα Κανέλλη και νερό εναντίον Δούρου



ΤΟ ΧΑΣΤΟΥΚΙ ΤΟΥ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ ΣΤΗΝ ΚΑΝΕΛΗ
Άγριο ξύλο ξέσπασε στο τηλεοπτικό στούντιο του ΑΝΤ1 μετά από δηλώσεις της υποψήφιας βουλευτή Ρένας Δούρου. Ο καλεσμένος υποψήφιος της Χ.Α. Ηλίας Κασιδιάρης χτύπησε την Λιάνα Κανέλλη και πέταξε νερά εναντίον της υποψήφιας βπυλευτή του ΣΥΡΙΖΑ.
"Διορθώστε την ψήφο σας όσοι ψηφίσατε Χρυσή Αυγή. Μέσα σε αυτή την αίθουσα να σεβαστούμε την δημοκρατία. Άντρας που σηκώνεται εδώ μέσα και πετάει νερό στην κυρία Δούρου σηκώνει χέρι και χτυπάει με αυτό τον τρόπο, δεν έχω τίποτα να πω. Δεν πρόκειται να μας κάνει σαπούνι κανένας. Δεν είναι ζήτημα ηθικού. Δεν είμαι καθόλου τσαντισμένη. Αν πιστεύει κανείς ότι μπορεί να χειροδικεί ο εκλεγμένος κύριος Κασιδιάρης, να τον χαίρεται η μάνα που τον έκανε. Ο κύριος Δελατόλας προσπαθούσε να συγκρατήσει τον ταύρο. Αν είναι δυνατόν".
Μετά το περιστατικό, ακολούθησαν παρεμβάσεις των κομμάτων και έντονες αντιδράσεις, με τον παρουσιαστή και δημοσιογράφο Γιώργο Παπαδάκη να ζητάει συγνώμη από τους τηλεθεατές.

πηγή: news247.gr - www.lamiastar.gr 

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΞΥΛΟ ΕΡΙΞΕ. ΟΤΑΝ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΚΑΜΑΡΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥΣ ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΣΤΟΝ ΕΝΦΥΛΙΟ ΣΚΟΤΩΝΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΕΣ ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΕΠΑΘΑΝ. Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΟΛΥ ΑΕΡΑ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΕΛΕΓΕ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΗΣ ΚΟΨΕΙ ΛΟΓΟ ΤΟΝ ΑΕΡΑ. ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΘΑ ΡΘΟΥΝ ΚΑΙΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΦΩΣΑΝ ΚΑΙ ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΤΗ ΧΩΡΑ

Ανώνυμος είπε...

Ναι εγω θα διορθωσω την ψηφο μου.
Λαθος μου που δεν ψηφισα Χρυση Αυγη. Τωρα ομως θα την ψηφισω!!!