Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Δικαίωση για την πρώην δήμαρχο Δαύλειας Κ. Παπαβασιλείου



Τέλος στις δικαστικές περιπέτειες για την πρώην δήμαρχο Δαύλειας Κατερίνα Παπαβασιλείου που κατηγορήθηκε για παράβαση καθήκοντος, κατά τη διάρκεια της θητείας της. Ενάγοντες ήταν σύμβουλος της αντιπολίτευσης και ένας εργολάβος. Μετά τις αθωοτικές αποφάσεις η κα Παπαβασιλείου εξέδωσε το ακόλουθο δελτίο τύπου:
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Όταν αποφάσισα να διεκδικήσω το τιμητικό αξίωμα της Δημάρχου Δαυλείας είχα μία και μόνη φιλοδοξία: Να υπηρετήσω με πίστη και ανιδιοτέλεια τα συμφέροντα των πολιτών του τόπου που με γέννησε και τον οποίο αγαπούσα και θα αγαπώ μέχρι το τέλος της ζωής μου.
Ήταν τόσο έντονη η επιθυμία μου αυτή ,ώστε παραμέρισα τις προσωπικές και οικογενειακές μου υποχρεώσεις ,χάριν του κοινωνικού σκοπού στον οποίο τάχθηκα. Δυστυχώς όμως στην προσπάθεια μου αυτή τέθηκαν εμπόδια ,βασικά από συμπολίτες μου και διατυπώθηκαν εναντίον μου όχι μόνο πολιτικά σχόλια που είναι πάντα επιτρεπτά,αλλά συκοφαντίες,ύβρεις και κατασκευασμένες ποινικές ,ηθικές και υπηρεσιακές κατηγορίες.
Αποτέλεσμα όλων αυτών των εναντίον μου πράξεων ήταν να σύρομαι στα αστικά και ποινικά δικαστήρια και να αφαιρώ πολύτιμο χρόνο από τα υπηρεσιακά μου καθήκοντα,ως Δημάρχου Δαύλειας,προκειμένου να αποκρούω τις εναντίον μου κατηγορίες στις σχετικές δίκες.
Τώρα έξι χρόνια μετά ,όλες οι εναντίον μου κατηγορίες για τις οποίες σύρθηκα στα Δικαστήρια,αλλά και σε πειθαρχικά όργανα,κατέρρευσαν με πανηγυρικό τρόπο .
Έχω αποδοθεί στην κοινωνία στην οποία ανήκω παντελώς απαλλαγμένη από οποιοδήποτε στίγμα που τόσοι καλοθελητές θέλησαν να επικολλήσουν στην προσωπικότητά μου.
Θέλω να ευχαριστήσω τους νομικούς μου παραστάτες,που βοήθησαν στη δικαίωσή μου κ. Ανδρέα Βέργο και κ. Ταξιάρχη Γαλανό , νομικοί σύμβουλοι, οι οποίοι σέβονται την ανθρώπινη υπόσταση και έχουν ορίσει ως στόχο της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας ,την στήριξη και αποκατάσταση του κύρους των ανθρώπων , θέλω να ευχαριστήσω τους Δημότες του πρώην Δήμου Δαύλειας και ιδιαίτερα τους Δημοτικούς Συμβούλους που συνεργαστήκαμε την τετραετία 2003-2006 και να θυμίσω στους δημότες του πρώην Δήμου Δαύλειας και τους συκοφάντες μου τη σοφή λαϊκή παροιμία: “το ψέμα έχει κοντά πόδια”

Με εκτίμηση

Κατερίνα Παπαβασιλείου
πρώην Δήμαρχος Δαύλειας

Δεν υπάρχουν σχόλια: