Σάββατο 22 Μαΐου 2010

Τι λέει ο Μπασιάκος για την κατάθεση της Μαντέλη...


Ο τ. υπουργός Ευάγγελος Μπασιάκος έκανε την ακόλουθη δήλωση για το περιεχόμενο της ανομωτί κατάθεσης της Σ.Μαντέλη ενώπιον της ανακρίτριας: «Οι ισχυρισμοί που φέρεται να έχει διατυπώσει σήμερα στην ανομωτί απολογία της, κατηγορουμένη τέως.δημόσια υπάλληλος, δεν έχουν καμιά σχέση με την πραγματικότητα. Είναι εφευρήματα της φαντασίας της, όπως αποδεικνύεται, άλλωστε, από την... ένορκη κατάθεση της στις 29-11-2008 στην πρώτη Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής για το Βατοπέδι, 14 μήνες μετά την αποχώρηση μου από το Υπουργείο, όπου απαντώντας σε ερώτηση «Αν άλλος Υπουργός (εκτός του κ . Δρύ) σας έχει ενοχλήσει για να εξυπηρετήσετε την ηγεσία του Βατοπεδόυ» είχε πεί μεταξύ άλλων επί λέξει:«Όχι, όχι . Εξ άλλου με τον κ. Μπασιάκο δεν είχα και τις καλλίτερες των σχέσεων. Δεν ήταν προσβάσιμος. Η πόρτα του δεν ήταν προσβάσιμη για τη κυρία Μαντέλη… Εγώ δεν ήμουν αρεστή στον 6ο όροφο. Είμαι κεφαλονίτισσα και τα λέω. Δεν είμαι διπλωμάτισα και δεν αρέσω σε μερικούς». Εν συνεχεία απαντώντας σε ερώτηση αν «(εκτός του κ Δρύ) επι Νέας Δημοκρατίας από το 2004 και μετά είχατε οποιαδήποτε άλλη πολιτική ενόχληση, τηλεφωνική, έμμεση, άμεση» απαντά ρητά: «Όχι, γιατί εγώ δούλευα διαδικαστικά θέματα. Δεν χρειαζόταν να με πάρουν και να μου πουν «κάνε αυτό, κάνε εκείνο». Τη δουλειά μου την ξέρω πεντέμισυ χρόνια τώρα. Η αξιοπιστία της είναι ανύπαρκτη. Είναι προφανές ότι κάποιες σκοπιμότητες της υπαγορεύουν σήμερα να λέει τα ακριβώς αντίθετα από όσα είχε πεί τότε. Πρέπει να εξηγήσει γιατί λέει τώρα ψέματα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: